În această toamnă, Pepsi a lansat pe piața din România un milion de doze cu 3 designuri noi, realizate de 3 consumatori români în cadrul unei competiții desfășurate pe www.acceptaprovocarea.ro. Concursul, parte din campania globală Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului să deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, într-o aplicaţie specială găzduită pe site-ul campaniei.
Cele mai creative trei propuneri au fost produse în ediţie limitată şi distribuite pe rafturile magazinelor la nivel naţional. Câştigătorii şi autorii celor mai creative ambalaje sunt Octavia Furtună, Bogdan Ionuț Țâru și Andreea Roxana Demeter.
„Pepsi este brandul care se reinventează mereu, iar prin campania globală Pepsi Challenge am propus și consumatorilor noștri să încerce experiențe noi, să iasă din tipare. Una din provocările pentru ei a fost aceea de a crea un design cât mai original pentru dozele de Pepsi. Creativitatea și receptivitatea lor ne-a impresionat, iar cei trei câștigători se pot mândri cu rezultatul implicării lor multiplicat în cele un milion de doze Pepsi, produse în ediție limitată și distribuite în întreaga țară”, a spus Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Criteriile de jurizare au presupus ca designul să fie cât mai creativ, original, iar ideea promovată prin el să se identifice cu personalitatea Pepsi.
Campania Pepsi Challenge s-a desfășurat în România pe parcursul a trei luni (aprilie, mai, iunie), timp în care fanii brandului au fost provocați să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, la nivel global. Sub hashtagul #pepsichallenge, consumatorii din întreaga lume au fost încurajaţi să sfideze convenţiile şi să trăiască viaţa într-un mod diferit participând la o serie de provocări lunare şi săptămânale, anunţate pe site-urile dedicate ale campaniei şi pe reţelele de socializare ale brandului atât la nivel local, cât şi la nivel internaţional.