Nomasvello se lanseza pe piata americana
Divertisment · Stiri / 14.04.2011

Nomasvello se extinde dincolo de Europa. Statele Unite ale Americii reprezinta una dintre cele mai mari piete pe care brand-ul le targeteaza. Obiectivul pentru 2011 vizeaza prezenta in mai mult de 15 tari si peste 1500 de unitati deschise.

Nomasvello se extinde dincolo de Europa. Statele Unite ale Americii reprezinta una dintre cele mai mari piete pe care brand-ul le targeteaza. Obiectivul pentru 2011 vizeaza prezenta in mai mult de 15 tari si peste 1500 de unitati deschise.

In prezent, Nomasvello detine francize in Spania, Portugalia, Brazilia, Mexic, Polonia, Italia, Bosnia, Bulgaria, Marea Britanie si Romania. De curand, portofoliul s-a marit prin extinderea afacerii in Elvetia si Georgia. Brandul numara peste 1000 de centre si mai mult de un milion de clienti. In 2010, afacerea a inregistrat o cifra de afaceri de 55 de milioane de euro, cu 37% mai mult decat in 2009.



In Bucuresti, prima locatie Nomasvello s-a deschis in urma cu aproape un an, in mai 2010. “ In primele sase luni de la demararea business-ului, centrul a inregistrat o cifra de afaceri de 130 000 de euro. De atunci si pana acum, s-au mai deschis inca 2 centre in Bucuresti si unul in Timisoara. In aprilie si mai, se vor mai deschide inca doua puncte Nomasvello in Bucuresti”, spune Nicoleta Mincu, director de franciza Nomasvello Romania. “Centrul pilot din Bucuresti are incasari de peste 8000 de euro pe luna. O locatie deserveste lunar aproximativ 150 de clienti, care efectueaza cel putin doua tratamente in cadrul aceleeasi sedinte”, spune directoarea Nomasvello Romania.

 

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro