Noile produse de machiaj ARTISTRY, pentru un o privire de neuitat!
Divertisment · Stiri / 11.04.2013

ARTISTRY™, gama de produse premium de îngrijire a tenului şi machiaj, exclusiv de la Amway, lansează două noi produse de machiaj: Mascara pentru volum ARTISTRY SIGNATURE EYES şi Tuşul mecanic lichid pentru ochi ARTISTRY SIGNATURE EYES™, care conferă ochilor un aspect absolut captivant în orice ocazie!

Mascara pentru volum ARTISTRY SIGNATURE EYES conferă genelor un volum intens instantaneu, cu până la 600% mai mult volum, pentru cele mai intense, voluminoase şi atrăgătoare gene. Formula revoluţionară FullFX cu polimeri de îngoşare şi pigmenţi bogaţi asigură acoperire de durată, pentru o privire intensă, fermecătoare. Peria MagnaBoost este special concepută pentru a permite aplicarea unei cantităţi optime de mascara pe fiecare geană, creând un efect imediat de creştere în volum fără a supraîncărca genele.



Pentru un efect spectaculos, subtil sau intens, accentuaţi linia genelor cu noul tuş mecanic lichid pentru ochi ARTISTRY SIGNATURE EYES™.  Produsul este disponibil în două nuanţe: negru pentru un aspect intens, dramatic, adecvat machiajului de seară şi maro, potrivit machiajului subtil de zi. Tuşul lichid are un sistem de aplicare cu flux automat şi un vârf conic ce permite o aplicare uşoară şi precisă cu uscare rapidă. Culoarea intensă, bogată, accentuează şi defineşte instantaneu ochii, conferindu-le un aspect de la delicat la profund, de la natural la spectaculos, de o frumuseţe aparte.




Lider global în frumuseţe, ARTISTRY oferă soluţii testate clinic pentru îngrijirea tenului, susţinute de studii ştiinţifice avansate înglobate în produse de bază, tratamente intensive şi pentru prevenirea ridurilor, produse de albire a tenului şi produse premium, dar şi o paletă diversă de produse de machiaj pentru buze, ochi, obraji şi ten, ce acoperă toată gama necesară oricărei femei. Numărându-se printre primele cinci cele mai vândute mărci de produse premium de îngrijire a tenului din lume*, produsele ARTISTRY sunt distribuite prin intermediul unei reţele de peste trei milioane de Întreprinzători în întreaga lume.


Amway este unul din liderii în domeniul industriei vânzărilor directe şi a raportat vânzări globale de 11,3 miliarde de dolari în 2012. Fondată în 1959 de antreprenorii Rich DeVos şi Jay Van Andel, în Ada, Michigan (Statele Unite), Amway oferă produse de consum şi oportunităţi de afaceri prin intermediul unei reţele de peste 3 milioane de Întreprinzători Privaţi  în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume, susţinută de un lanţ de aprovizionare regionalizat specializat în agribusiness, producţie şi logistică. Peste 900 de oameni de ştiinţă, ingineri şi tehnicieni lucrează în 65 laboratoare de cercetare, dezvoltare şi de asigurare a calităţii în întreaga lume pentru a susţine dezvoltarea produselor companiei şi crearea unei culturi de excelenţă ştiinţifică. Cele mai bine vândute mărci ale Amway sunt NUTRILITE™, gama de vitamine, minerale şi suplimente alimentare, cosmeticele şi produsele de îngrijire a tenului  ARTISTRY™ şi sistemele de tratare a apei eSpring™.



*Sursa Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims

Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro