MARTINI SĂRBĂTOREŞTE ANIVERSAREA A 150 DE ANI
Brandul MARTINI® salută stilul de viaţă italian prin petreceri pentru consumatori, o ediţie limitată de vermut, un ambalaj nou pentru vinul spumant şi o etichetă comemorativă.
La mulţi ani, MARTINI®! Bacardi Limited marchează aniversarea de 150 de ani a faimosului brand MARTINI® şi, totodată, un secol şi jumătate de patrimoniu de neegalat, care a făcut din MARTINI® cel mai cunoscut vermut din lume şi cel mai bine vândut vin spumant italian. Acest an semnificativ reliefează cultura brandului, definindu-l printr-o asociere cu stilul de viaţă jucăuş şi elegant specific Italiei. MARTINI® marchează acest moment prin vânzări exclusive, etichete comemorative, cocktail-uri răcoritoare şi colaborări unice.
Începând cu anul 1863, MARTINI® a creat băuturi excepţionale, sinonime cu “gioia di vivere” (bucuria de a trăi), pline de stil, pasiune şi entuziasmul de a trăi viaţa la maxim. MARTINI® transmite o stare de spirit distinctă, specifică Italiei, care depăşeşte graniţa băuturilor obişnuite, definind o întreagă cultură.
“Odată cu celebrarea aniversării a 150 de ani de MARTINI®, suntem foarte mândri de rolul important pe care acest brand emblematic îl are în stilul de viaţă Dolce Vita”, spune Facundo L. Bacardi, Preşedinte Bacardi Limited. “Aşa cum se reflectă în istoria bogată a MARTINI®, suntem nerăbdători să ducem mai departe moştenirea acestui brand remarcabil spre consumatorii de băuturi spirtoase din întreaga lume.”
Alături de aperitivele de vermut reinventate şi de vinurile spumante italieneşti care prosperă la nivel global, consumatorii şi barmanii se pot bucura de această aniversare cu oferte şi festivităţi, toate marca “MARTINI®”:
· O dată în viaţă: Ediţia Limitată MARTINI ® Gran Lusso™ Vermut - Lansat în cadrul unui eveniment exclusivist pentru barmanii de top din lume în locul de naştere al brandului - Pessione, Italia, MARTINI® Gran Lusso combină două extracte botanice unice inspirate de un vermut din arhiva brand-ului şi de o reţetă din anul 1904. Acest lot de vermut super-premium are un gust unic dulce-amărui de ierburi aromatice, definit de fineţea mierii tradiţionalului Moscato şi de notele de levănţică şi trandafir. Poate fi savurat cu gheaţă şi o felie de grapefruit ca ornament sau ca ingredient pentru revitalizarea celebrelor cocktailuri clasice cum ar fi Rob Roy, Negroni sau El Presidente.
· Sufletul petrecerii: Prezentarea MARTINI "Royale" Terrazza - Prima Terrazza MARTINI® a luat naştere în anul 1948 în Paris, pe Champs Elysées. Conceptul de bar pe acoperiş a devenit în scurt timp locul perfect pentru lumea chic şi glamorous. În acest an, locaţiile MARTINI Terrazze din intreaga lume promovează noul MARTINI® "Royale" Terrazza – prezentând popularul MARTINI® Royale. Această băutură sofisticată este o combinaţie de MARTINI® Prosecco şi MARTINI® Bianco (sau Rosato) şi poate fi servit cu gheaţă, cu o felie de lămâie şi o crenguţă de mentă. El simbolizează stilul şi întruchipează tot ceea ce brandul italian reprezintă.
· Tradiţie emblematică: Eticheta aniversară - Eticheta ediţie limitată din Europa pentru MARTINI® Rosso, Bianco, Extra Dry şi Rosato celebrează designul etichetei originale a sticlei de MARTINI® Rosso din 1867-1997. Pe etichetă sunt inscripţionate stemele Casei Regale a Italiei şi a oraşului Torino. Acestea încadrează imaginea zeiţei romane înaripată, Fama, sarbătorind Marele Premiu câştigat de MARTINI® la Marea Expoziţie din Paris în anul 1878.
· Aroma contemporană: Un nou look pentru vinurile spumante - MARTINI® dezvăluie noul ambalaj pentru vinurile premiate: Prosecco, Rosé, Asti şi Brut. Cu motivul viţei de vie care reflectă bogata expertiză artizanală de 150 de ani în vinificaţie, noul look înfăţişează stema MARTINI® din anul 1863.
· Gala: Petrecere la o vilă italiană - Oaspeţii vor putea sărbători 150 de ani de “gioia di vivere” la evenimentul aniversar MARTINI® 150 de ani pe data de 19 septembrie, la o vilă privată pe malul lacului Como din Cernobbio, Italia. Invitaţii vor avea acces la stilul de viaţă MARTINI®. Vizitând site-ul www.martini.com, fanii care au vârsta legală necesară pot adopta filosofia “Luck is an Attitude” pot avea şansa de a participa la acest eveniment de neuitat.
· Cartea de vizită MARTINI: Reclamele sunt simboluri culturale – logo-ul MARTINI® a devenit un simbol internaţional al stilului de viaţă glamour şi sofisticat. Caracterul, stilul şi personalitatea MARTINI® sunt recunoscute instantaneu. Fiecare decadă a avut simboluri culturale care au fost asociate cu MARTINI®. În anul 1950, tânărul Andy Warhol a creat unele dintre cele mai cunoscute reclame MARTINI® care au devenit obiecte de colecţie. În anii 1990 - 2000, o nouă generaţie de vedete de la Hollywood, printre care George Clooney, Gwyneth Paltrow, Charlize Theron şi Jude Law, a apărut în reclame MARTINI®, întruchipând spiritul glamorous MARTINI® şi celebrând lunga relaţie a brandului cu cinematografia.
· Turaţia motoarelor: Întoarcerea la cursele de maşini - Stilul distinct MARTINI® iese în evidenţă odată cu reîntoarcerea brandului ca sponsor oficial al Super Cupei Porsche Mobil 1. Pentru prima oară din 2008, noul Porsche 911 GT3 Cup are dungile albastru închis, albastru deschis şi roşu ale MARTINI® Racing. La ediţia din acest an a Festivalulului Goodwood de Viteză din Anglia, brandul va reuni un line-up nemaiîntâlnit de tradiţii şi conducători auto.
“MARTINI® este preparat din cele mai bune ingrediente, ce creează băuturi cu un gust excepţional. De-a lungul celor 150 de ani, consumatorii au ales şi au ajuns să cunoască şi să admire brandul MARTINI® pentru calităţile sale. Acesta este şi motivul pentru care brandul continuă să atragă atenţia, generând şi creştere economică”, adaugă Ed Shirley, Preşedinte & CEO Bacardi Limited.” În fiecare an, noi generaţii se îndrăgostesc de extraordinarul gust al vermuturilor MARTINI® şi al vinurilor spumante italieneşti, care sunt fantastice cu gheaţă sau servite în cocktail-uri. În acest an aniversar, îi invităm pe toţi consumatorii să-şi creeze propriul noroc şi să experimenteze momente memorabile alături de MARTINI®.”
Brandul Martini & Rossi a fost fondat în 1863 de către comerciantul de vin Alessandro Martini, maestrul în vinuri şi plante medicinale Luigi Rossi şi contabilul Teofilo Sola. Compania a debutat cu producerea de vermuturi şi, mai târziu, s-a diversificat şi cu vinuri spumante italieneşti. Curând dupa aceea a devenit brandul italian aclamat internaţional, cosmopolit, cunoscut pentru băuturile şi stilul de viaţă italienesc.
MARTINI® a produs băuturi mai delicate, mai sofisticate şi mai consistente la gust decât orice alte vinuri aromatizate de până atunci. De-a lungul timpului şi până astăzi, reţetele au fost păstrate secrete şi sunt cunoscute doar de patru MARTINI® Master blenders. Fiecare vermut conţine mai mult de 40 de plante medicinale – o combinaţie de plante aromatice special selectate, flori şi fructe parfumate, lemn exotic, rădăcini rare şi condimente din întreaga lume – combinate în lichide perfect echilibrate.
Bacardi, o companie de familie care a sărbătorit, recent, propria anivesare a 150 de ani de existenţă, a achiziţionat Grupul Martini & Rossi în anul 1993. Odată cu această achiziţie importantă, Bacardi s-a dublat ca şi mărime, devenind una dintre cele mai mari companii de băuturi spirtoase premium din lume.