Marilyn Monroe, noua imagine a brandului Max Factor

Stiri / 05.01.2015

Actrița americană a fost desemnată noua imagine oficială a brandului Max Factor, în ciuda faptului că ea a murit în urmă cu aproape 53 de ani, informează cotidianul britanic Daily Mail, citat de agenția Mediafax.

Marilyn Monroe a fost desemnată "ambasador global al frumuseţii" pentru brandul Max Factor, al cărui set de noi campanii publicitare din 2015 vor accentua rolul pe care machiajul l-a avut în transformarea actriţei americane dintr-o starletă de cinema într-o vedetă de talie mondială şi un sex simbol al secolului XX.

Actriţa, al cărei nume real a fost Norma Jeane Mortenson, a murit în 1962, la vârsta de 36 de ani.

Vedeta americană a fost clientă a brandului Max Factor în anii '40, atunci când compania americană furniza produse cosmetice starletelor de cinema prin intermediul salonului său de înfrumuseţare de pe Hollywood Boulevard.


La începutului anului, Gwyneth Paltrow s-a transformat într-o versiune modernă a actriţei Marilyn Monroe într-o reclamă care a dorit să celebreze strălucirea şi moda anilor 1940, dar şi tradiţia acestui brand celebru.

Printre celelalte femei celebre care au fost imaginea oficială a brandului Max Factor se numără cântăreaţa Madonna şi modelul Gisele Bundchen.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro