Kraft Foods România lansează campania: Barni - Jocurile Copilăriei
Divertisment · Stiri / 17.11.2011

Kraft Foods România lansează campania „Barni - Jocurile Copilăriei”, prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului. Activităţile fizice desfăşurate acasă şi în aer liber reprezintă un capitol deosebit de important în dezvoltarea obiceiurilor de stil de viaţă sănătos al copiilor.

Kraft Foods România lansează campania „Barni - Jocurile Copilăriei”, prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului. Activităţile fizice desfăşurate acasă şi în aer liber reprezintă un capitol deosebit de important în dezvoltarea obiceiurilor de stil de viaţă sănătos al copiilor.

Prin joc, copilul învaţă, îşi dezvoltă creativitatea, construieşte lumea, o analizează şi caută să o înţeleagă. Mai mult, fiind vorba de un univers propriu, implicarea părinţilor, a rudelor în joc este esenţială pentru stabilirea unei comunicări cât mai bune cu viitorul adolescent şi susţinerea creativităţii acestuia

”, declară Mirela Zivari, psiholog şi ambasador al proiectului “Jocurile Copilăriei”.

Campania Barni debutează cu lansarea „Ghidului de buzunar pentru părinţi - Jocurile Copilăriei”, care conţine o serie de informaţii deosebit de utile. Ghidul va fi disponibil şi online, pe site-ul www.lumeabarni.ro.  

Subiectul campaniei este deschis publicului general şi în cadrul a două concursuri online, unde participanţii pot trimite fie o scurtă povestire despre cel mai distractiv moment de joacă alături de copilul său, fie o fotografie alături de acesta.


“Importanţa jocului în dezvoltarea afectivă şi cognitivă a copiilor este o certitudine pentru noi. De aceea, alături de Barni, am dorit sa readucem în atenţia întregii familii rolul momentelor frumoase de joacă, alături de cei dragi”, declară Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods România.


Barni este activ pe piaţa prăjiturelelor din România de 3 ani, timp în care a înregistrat vânzări de peste 65 de milioane de ursuleţi. Aceste rezultate îl confirmă ca brand foarte energic, implicat de-a lungul timpului în multe acţiuni destinate educării copiilor pentru adoptarea unui stil de viaţă sănătos. Pentru Barni, părinţii ”joacă” un rol important în dezvoltarea capacităţilor intelectuale şi afective ale celor mici, apropierea dintre mamă şi copil fiind prioritară.



Barni este o prăjitură cu blat pufos care îi încântă pe copii prin forma veselă de ursuleţ şi prin cremele delicioase de ciocolată, căpşuni sau lapte care se ascund în interior. Părinţii aleg Barni pentru că este o gustare rapidă şi savuroasă făcută cu ingrediente simple şi de calitate, cum ar fi cereale, ouă, lapte, fructe. Produsul nu conţine coloranţi sau conservanţi. O alegere ideală în materie de dulciuri pentru cei mici, pentru că le oferă acestora energia de care au nevoie pentru a creşte armonios.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro