„Vocea României”, emisiunea ce a ținut în fața ecranelor milioane de români și a înregistrat rezultate record de audienţă la ediţiile precedente, continuă căutarea celor mai bune voci în capitală. Pe 28 şi 29 iunie, caravana „Vocea României” soseşte în Bucureşti, la hotelul Phoenicia, după ce a trecut prin Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.
Ediția a patra “Vocea României” invită participanţii să se înscrie pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, pentru ca apoi să impresioneze prin voce la preselecțiile din oraşul lor. Cei înscrişi pe platforma online sunt aşteptaţi sȃmbătă şi duminică la hotel Phoenicia (blvd. Alexandru Șerbănescu, nr. 87), pentru a demonstra de ce merită să cȃştige trofeul „Vocea Romȃniei” şi marele premiu de 100.000 de euro.
La prima preselecţie din Cluj-Napoca, de pe 8 iunie, transilvănenii au cȃntat în cadrul audiţiilor pȃnă tȃrziu în noapte. Participanţii şi-au aşteptat răbdători rȃndul, pentru a arăta de ce merită să fie următoarea voce a Romȃniei.
La Iaşi, pe 15 iunie, îndrăgostiţii de muzică şi-au testat limitele vocale prima fază a preselecţiilor incurajaţi de Iulian Canaf, fostul concurent al primului sezon “Vocea Romȃniei”.
La Timişoara, pe 22 iunie, timişorenii şi-au arătat preferinţele pentru Rihanna şi Christina Aguilera, ale căror melodii au fost preluate în cadrul audiţiilor. Două foste concurente de la ediţia trecută, Kinga şi Claudia Iuga, au venit să îi susţină pe noii participanţi.
„Vocea României”, cea mai intensă competiţie a vocilor, se va întoarce în această toamnă cu un format excepţional. Un spectacol impresionant de sunet şi imagine şi noul decor modern vor oferi şi mai mult dinamism noii ediţii. Noua echipă ce va coordona show-ul va fi condusă de Peter Majesky şi Melanie Triebel, producători cu peste 15 ani de experienţă în Germania, Cehia şi Slovacia. Pentru a patra oară, Loredana, Marius Moga, Smiley şi Pavel Bartoş vor porni în căutarea celor mai bune voci din ţară. În misiunea de a căuta cele mai bune voci ale României se alătură în această toamnă un nou jurat, ce va completa echipa de succes și va aduce un plus de dinamism.
„Vocea României” a obținut rezultate record de audiență la PRO TV încă de la primul sezon, iar succesul a fost din ce în ce mai mare (8,5 rating și 26% share în anul 2011, 12 rating și 26,4% share în 2012 și 13,2 rating și 30,5% în 2013, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani).
The Voice este un format internaţional cu o popularitate imensă, care a câștigat în ultimul an mai multe premii importante precum Prime Time Emmy Award (Outstanding Reality-Competition program), Critics’ Choice Television Awards (Best Reality Series Competition) sau Billboard Mid-year Music Awards (Best music Reality Show).
“Vocea României” – Doar vocea contează!