Heidi Chocolat lanseaza campania de responsabilitate sociala "Cards of Joy"
Divertisment · Stiri / 20.04.2010

Heidi Chocolat, liderul pietei de ciocolata premium din Romania, desfasoara in perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate sociala "Cards of Joy".

Heidi Chocolat, liderul pietei de ciocolata premium din Romania, desfasoara in perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate sociala "Cards of Joy". Initiativa propusa este unica in Romania: oamenii se implica public intr-o cauza sociala in care nu trebuie sa investeasca financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune.

Participantii sunt invitati sa faca fapte bune si sa le inscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, sectiunea Cards of Joy). Ei vor cere online un cod, pe care il vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lant uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat intr-o tabara de creatie.


Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. Saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.

Copiii propusi pentru a participa la tabara de creatie au fost selectati de organizatia Salvati Copiii Romania, partener al campaniei. Acestia vor pleca in luna iulie in tabara de la Straja, judetul Suceava, organizata de Adventure Camps. Proiectul este sustinut si recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro este partener media.


Compania isi propune sa deruleze campania "Cards of Joy" si in alte tari, incepand cu toamna acestui an.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro