Grupul Folli Follie a participat la Baselworld, expoziţia internaţională de ceasuri şi bijuterii organizată, între 24 şi 31 martie, în Basel, Elveţia. Folli Follie a fost prezent la târgul de ceasuri pentru a opta oară consecutiv, iar pentru Links of London aceasta a fost cea de-a patra participare.
Grupul Folli Follie a participat la Baselworld, expoziţia internaţională de ceasuri şi bijuterii organizată, între 24 şi 31 martie, în Basel, Elveţia. Folli Follie a fost prezent la târgul de ceasuri pentru a opta oară consecutiv, iar pentru Links of London aceasta a fost cea de-a patra participare.
Ambele branduri şi-au prezentat noile colecţii de ceasuri jurnaliştilor, partenerilor şi vizitatorilor din întreaga lume într-un spaţiu impresionant, situat în “Hall of Desires”. Grupul Folli Follie a fost prezent la târg cu un stand modern, de aproximativ 500 de metri pătraţi, ce a impresionat publicul. Păstrând identitatea fiecarui brand, grupul Folli Follie a creat un spaţiu de expunere cu un design distinctiv, în armonie cu filosofia grupului.
Accentul a fost pus pe noua campanie de brand, ce o are protagonistă pe Gaile Lai, ambasador internaţional al brandului Folli Follie. Imagini din culisele noii campanii, filmată la Paris, au fost fost proiectate pe un ecran. În cadrul standului au fost expuse produse reprezentative Folli Follie atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. Culorile corporate ale Folli Follie – alb şi portocaliu - au fost evidenţiate de un design deosebit al standului. Elemente arhitecturale surpriză au atras atenţia asupra standului şi produselor prezentate, iar display-uri rotunde de dimensiuni mari au facilitat vizionarea produselor.
Vizitatorii au fost încântaţi de noile colecţii Folli Follie şi de campania al cărei ambasador este Gaile Lai, campanie anunţată în cadrul unui eveniment impresionant care a avut loc în Shanghai.
Links of London a creat o ambianţă predominant bărbătească, utilizând materiale masculine pentru a crea imaginea de ansamblu şi a afişa un mediu luxos. Campania pentru bărbaţi a avut ca punct central Chicane, primul ceas sport al Links of London. Aventuros şi dinamic, ceasul are ca surse de inspiraţie cursele de maşini de epocă şi interiorul maşinilor sport. Un adevărat spectacol video a fost proiectat, spotul conţinând imagini din backstage de la cea mai recentă şedinţă foto a campaniei pentru bărbaţi, ce-l are protagonist pe Cat Deeley, ambasadorul brandului.
Spotul video conţine de asemenea produse reprezentative ale colecţiilor, de la Effervescence şi Friendship la noile colecţii de ceasuri.
În ciuda faptului că predomină colecţia masculină, au fost prezentate foarte multe modele noi de ceasuri pentru femei, în culori vibrante, cum ar fi fucsia, roşu şi aqua. Anul acesta, a existat un film de prezentare lângă fiecare dintre colecţiile-cheie de ceasuri, pentru a sublinia detaliile specifice ale fiecărui produs.
Mii de vizitatori ai standului au avut posibilitatea de a admira noile colecţii de ceasuri pentru femei şi bărbaţi de la Folli Follie şi Links of London, parte a Grupului Folli Follie din 2006.