Fluierul de final al LoveVille 2014 prinde iubăreții în poziții neregulamentare, dar câștigătoare!
Divertisment · Stiri / 22.10.2014

LoveVille 2014 sau cel mai sexy campionat s-a încheiat cu cele mai surprinzătoare poziții și “trofee” la înălțime. Durex semnează o campanie în care rezultatele sunt pe măsura transpirației... la propriu!

Timp de 3 luni, Timișoara, București, Iași, Cluj și Constanța au pus și trup și suflet în cel mai sexy campionat. Lupta s-a dat între 13 orașe, din 5 țări, iar trofeul a meritat fiecare strop de transpirație. Titlul LoveVille 2014 și petrecerea exclusivistă, marca Durex, au motivat iubăreții să-și demonstreze performanțele în dragoste cum nu au mai facut-o până acum: pe 360 de grade!

Durex a inspirat, timp de 2 luni consecutive, “sportivii” români prin media tag-ul TV, dedicat celui mai sexy campionat, iar, pe tot parcursul campaniei, iubăreții s-au regăsit în obiceiurile tradiționale, specifice fiecărei zone, ce au luat cu asalt cele mai populare posturi de radio, din România.


“Luptele” s-au dat atât în dormitoare (offline), cât și online. Astfel, după debutul în forță al campaniei, prin videoclipul Durex devenit viral pe youtube și pe platformele locale (cu peste 1 milion de vizualizări), cele 3 luni de comunicare video online au trimis iubăreții în viteză pe facebook, spre magazine, după care... către dormitoare!

Platforma digitală www.facebook.com/durexRO a transformat campania Durex, pentru peste 200.000 de iubăreți, într-un adevărat campionat al iubirii. Unul în care au putut atât să-și susțină orașul preferat cât și să parieze pe viitorul câștigător. Iar fiecare pariu a fost norocos! Premiile “jucăușe” și șansele pentru cele 5 excursii și invitații duble VIP la petrecerea Durex au atras în luptă peste 150.000 de noi fani, pe care i-au ținut în priză povești aprinse și cele mai inspirate poziții.


LoveVille s-a dat, timp de 3 luni, “corp la corp” in-store și “gând la gând” în mediul online. Astfel, campania de bannere online a strâns aproximativ 300 de milioane de impresii, în timp ce vânzările au înregistrat o creștere de 2 cifre.

În lupta pentru titlul LoveVille, timp de 4 săptămâni, un blogger reprezentativ din fiecare oraș aflat în competiție a devenit un adevărat antrenor pentru iubăreții din orașul său. Astfel, Cristian China Birta (cristianchinabirta.ro), Cătălin Baciu (
somnulescu.com), Andreea Ursu-Lișteveanu (tomatacuscufita.com), Radu Băzăvan (groparu.ro) și Joie Negru (joienegru.blogspot.ro) au ținut iubăreții în cantonament și le-au testat condiția fizică în cele mai inspirate provocări.

Cel mai sexy campionat și-a susținut fiecare partidă, iar iubăreții nu au ratat niciun meci. Echipe de promoteri, adevărate galerii LoveVille, au colindat redacțiile media, au cântat imnurile competiției și au ridicat moralul (și nu numai) iubăreților aflați la mare, în centrul vechi al Bucureștiului și în principalele universități, timp de 14 zile consecutive. Nici mărimea nu a fost o problemă pentru LoveVille 2014, astfel că echipa de majorete Durex a cântat imnurile LoveVille și a încântat publicul cu cele mai creative poziții, pe scena concertului organizat de RadioZU, în fața unui public de peste 55.000 de oameni.


LoveVille 2014 s-a încheiat, iar Durex felicită iubăreții de pretutindeni pentru rezultatele ce le-au depășit reputația. Însă, odată dat startul celul mai sexy campionat, linia de sosire este la dispoziția fiecăruia dintre noi. Durex te invită să experimentezi în continuare cele mai inedite poziții și să iei parte la cele mai “aprinse” partide! 
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro