Evenimentul "100% Aluminiu" pentru reciclare, la Mamaia
Redwine a sprijinit organizatia studenteasca AIESEC in provocarea de a organiza un eveniment care sa informeze si sa atraga atentia populatiei, dar si firmelor din orasul Constanta si statiunea Mamaia, asupra necesitatii reciclarii aluminiului.
Tinand cont de faptul ca publicul-tinta pe care il vizau organizatorii era reprezentat de tinerii turisti sau localnici care consuma produse ambalate in doze de aluminiu, a trebuit dezvoltata o identitate de eveniment puternica si inspiranta, care sa indemne la actiune, completata de materiale de comunicare cu rol informativ si explicativ.
"Am pornit de la premisa ca aluminiul este un metal prezent in toate aspectele vietii de zi cu zi, reciclabil in procent de 100%. In urma explorarii mai multor rute, ne-am dat seama ca trebuie sa avem o abordare foarte directa care sa transmita ideea de reciclare. Prin urmare, in conceptul grafic, am folosit simboluri puternice, executate modern, constituind un "call to action" adresat tinerilor. Culorile identitatii fac legatura atat cu evenimentul, cat si cu ideea de protejare a naturii", precizeaza Iulian Gontariu, Junior Brand Designer.
Evenimentul are loc pe data de 22 august 2008, in statiunea Mamaia, si cuprinde o serie de actiuni menite sa comunice beneficiile reciclarii aluminiului.