DENT ESTET initiaza o campanie de informare in scoli asupra igienei si sanatatii dentare
Divertisment · Stiri / 22.03.2010

DENT ESTET, cu sprijinul Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti, organizeaza, in perioada martie - aprilie 2010, o campanie de constientizare si educare a elevilor de gimnaziu cu privire la importanta sanatatii dentare. Campania, desfasurata de DENT ESTET4kids&4teens si intitulata "New moon smile revolution," vizeaza peste 3.000 de elevi din clasele V -VIII, din 10 scoli generale bucurestene.

DENT ESTET, cu sprijinul Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti, organizeaza, in perioada martie - aprilie 2010, o campanie de constientizare si educare a elevilor de gimnaziu cu privire la importanta sanatatii dentare. Campania, desfasurata de DENT ESTET4kids&4teens si intitulata "New moon smile revolution," vizeaza peste 3.000 de elevi din clasele V -VIII, din 10 scoli generale bucurestene.

Astfel, in premiera, timp de o luna de zile, cei 10 medici DENT ESTET specializati in stomatologie pentru copii vor dezbate, intr-un mod interactiv, impreuna cu elevii, teme de interes pentru acestia- cum sa isi mentina o dantura sanatoasa, sfaturi legate de alimentatie, respiratie, aparatele ortodontice, riscurile aduse de fumat sau bijuteriile dentare etc.



In momentul de fata, adolescentii din segmentul de varsta 10-14 ani, elevi in clasele V -VIII, ajung foarte rar in cabinetul stomatologic. Spre deosebire de adulti, care sunt constienti de efectele negative ale netratarii problemelor dentare la timp, adolescentii nu inteleg inca acest lucru si incerca pe cat posibil sa evite sau macar sa amane vizita la medicul dentist. De aceea, pentru prima data in Romania, DENT ESTET a decis sa desfasoare o campanie ampla de informare si educare in randul adolescentilor, bazata pe metode inedite de comunicare, de exemplu prezentari ce contin personaje indragite de adolescenti.


"Rezultatele ingrijoratoare ale studiilor privind starea sanatatii dentare a populatiei din Romania ne-au facut sa initiam aceasta campanie care isi propune in primul rand sa ii informeze pe elevi despre cum pot evita problemele dentare care apar frecvent in timpul adolescentei si care pot duce chiar la la afectiuni grave ca boli ale gingiilor si cavitatii bucale, pana la cancerul oral. Aceasta campanie de informare asupra pericolelor legate de neglijarea sanatatii dentare nu este una traditionala, ci isi propune sa fiu una interactiva, inovativa si adaptata limbajului si preocuparilor adolescentilor",
a declarat Dr. Oana Taban, CEO Dent Estet.

In ceea ce priveste problemele dentare cu care se confrunta adolescentii, un studiu realizat de specialistii clinicii Dent Estet arata ca, de exemplu, un copil din doi are nevoie un aparat dentar, asta in conditiile in care lipsa unui tratament corespunzator poate duce la probleme grave de sanatate, care afecteaza stomacul, inima sau rinichii.

"Inspectoratul scolar al Municipiului Bucuresti este deschis unor astfel de parteneriate, cu companii private, care investesc in educarea tinerei generatii. Acest tip de campanii de profilaxie necesita si resurse din mediul privat si pot duce, pe termen lung, la imbunatatirea sanatatii dentare a populatiei "
, a declarat doamna Mirela Sisman, din cadrul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.

La capatul acestor intalniri, elevii vor sti cum sa isi ingrijeasca dantura, vor capata mai multa incredere in medicii stomatologi, de care nu se vor mai teme, si, nu in ultimul rand, vor afla raspunsul la intrebarea "Ce poti sa faci sa ai un zambet sanatos?". 

"Prin aceasta campanie, ne dorim atat sa oferim stomatologilor o imagine mai prietenoasa in randul adolescentilor, cat si sa devenim aliatii parintilor. Ne dorim ca impreuna cu ei sa convingem elevii de importanta mersului din timp la medicul stomatolog, sa ii ajutam astfel in educarea copilului", a adaugat Dr. Oana Taban, CEO Dent Estet.

Costurile campaniei de informare si educare se ridica la circa 20.000 de euro.  

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro