De 20 ani, Colgate ajută România să zâmbească!
Divertisment · Stiri / 12.09.2012

Colgate transformă 100.000 de zâmbete în produse donate către Crucea Roşie Română Orice poză, like, share sau comentariu în aplicaţia online Colgate se înregistrează în Zâmbetometru Produsele Colgate cumpărate pe durata campaniei se cuantifică în zâmbete

De 20 ani, Colgate ajută România să zâmbească, oferind românilor cele mai bune produse şi sfaturi profesionale pentru o igienă orală completă. În semn de recunoştinţă pentru ataşamentul românilor faţă de brand, Colgate a lansat o nouă campanie special dedicată consumatorilor, prin care îi invită la strângerea a 100.000 de zâmbete, pe care le va transforma în tot atâtea produse donate către Crucea Roşie Română.

Campania intitulată sugestiv „Ajutăm România să zâmbească!”, se desfăşoară între 30 August – 7 Octombrie 2012 şi implică un mix complet de canale de comunicare, asigurând o promovare cât mai complexă, precum şi o acoperire pe TV, online şi în magazine. În plus, campania beneficiază de o importantă componentă interactivă, bazându-se pe implicarea directă a consumatorilor, care devin astfel actorii principali ai acestei iniţiative sociale.


„Întreaga campanie este construită în jurul partenerilor noştri de suflet, consumatorii români, care au fost alături de noi în proiectele realizate până acum. Astfel, toate acţiunile din cadrul campaniei se desfăşoară împreună cu consumatorii români şi pentru aceştia, subliniind relaţia frumoasă şi sinceră pe care am creat-o împreună în cei 20 de ani de existenţă pe piaţa din România. Mai mult decât atât, ne bucurăm să avem alături de noi, în permanenţă, asociaţii şi instituţii importante care ne ajută să ajungem la categoriile sociale defavorizate şi ne permit să aducem cât mai multe zâmbete pe feţele românilor”,
au declarat reprezentanţii Colgate-Palmolive România.

Printr-o implicare constantă în comunitate şi printr-un contact susţinut şi permanent cu românii, Colgate-Palmolive România reuşeşte să ducă la capăt misiunea sa de a creşte nivelul de educaţie cu privire la cele mai bune soluţii pentru o sănătate orală optimă şi de a ajuta românii să aibă cele mai sănătoase zâmbete. Cu ajutorul partenerilor săi din zona de responsabilitate socială şi din aria profesională - Colgate fiind alegerea numărul 1 a medicilor dentişti din România -, dar şi prin calitatea produselor sale, compania contribuie la sănătatea orală a românilor de 20 de ani.


În această toamnă, Colgate apelează la solidaritatea şi dorinţa de implicare ale românilor pentru a strânge un număr record de zâmbete, ce se vor traduce într-o donaţie consistentă către Crucea Roşie Română. Beneficiind de un mecanism extrem de simplu, pentru a încuraja o participare cât mai mare din partea românilor şi a determina strângerea a 100.000 de zâmbete,  acestea se contorizează atât în mediul online, cât şi în magazine.

Colgate transformă zâmbetele în fapte bune!


Campania „Ajutăm România să zâmbească!” are ca punct central în mediul digital aplicaţia de facebook a paginii Colgate România prin care se înregistrează numărul de zâmbete adunate pe toată durata campaniei.

Fiecare utilizator poate contribui cu cel puţin un zâmbet prin mai multe posibilităţi: prin încărcarea unei poze în care zâmbeşte sau prin interacţiunile în cadrul aplicaţiei de tip like sau share pe pagina de facebook Colgate România http://www.facebook.com/ColgateRomania.
Toate acestea sunt actualizate în permanenţă în „Zâmbetometru”, instrumentul de contorizare a numărului de zâmbete strânse până în acel moment.

Componenta in-store presupune un parteneriat important cu cele mai importante reţele de magazine de tip Hypermarket, Supermarket şi Cash & Carry, prin care cumpărătorii sunt invitaţi să se alăture campaniei şi sunt răsplătiţi pentru alegerea produselor de îngrijire orală Colgate.

Toţi cei care achiziţionează produse Colgate în valoare de minim 10 ron într-unul dintre magazinele din reţelele Carrefour, Real, Auchan, Cora, Kaufland participante la Campanie, vor câştiga unul dintre premiile-surpriză garantate. Cumpărătorii din magazinele tip supermarket din reţelele Mega Image şi Billa, participante la campanie, pot intra în cursa pentru câştigarea unor vouchere-cadou dacă se înscriu printr-un sms la 1868.

Informaţiile legate de campanie şi regulamentul sunt disponibile pe pagina de facebook http://www.facebook.com/ColgateRomania.
Pentru fiecare zâmbet înregistrat, indiferent că este vorba de accesarea aplicaţiei online sau de implicarea în mecanismul din magazine, Colgate va dona un produs către Crucea Roşie Română.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro