2
David Beckham susţine în continuare Jocurile Paralimpice de la Londra 2012
Divertisment · Stiri / 05.09.2012

Peste 2,5 milioane de oameni au văzut în 7 zile spotul Samsung „SPORT DOESN’T CARE WHO YOU ARE”, creat special pentru a provoca publicul să îşi regândească atitudinea faţă de sportivii paralimpici. Filmul face parte dintr-o iniţiativă inovatoare a Samsung, prin care încurajează oamenii să se concentreze asupra abilităţilor şi nu asupra dizabilităţilor, implicându-i, astfel, în Jocurile Paralimpice de la Londra 2012.

Peste 2,5 milioane de oameni au văzut în 7 zile spotul Samsung „SPORT DOESN’T CARE WHO YOU ARE”, creat special pentru a provoca publicul să îşi regândească atitudinea faţă de sportivii paralimpici.
Filmul face parte dintr-o iniţiativă inovatoare a Samsung, prin care încurajează oamenii să se concentreze asupra abilităţilor şi nu asupra dizabilităţilor, implicându-i, astfel, în Jocurile Paralimpice de la Londra 2012.


Ambasadorul Samsung, David Beckham, care a postat filmul pe pagina sa de Facebook, a declarat:

„Este un film cu un mesaj foarte puternic, ce arată efortul imens pe care îl fac sportivii care vor să concureze pe scena internaţională. Acest film va inspira foarte mulţi oameni.”  Videoclipul „SPORT DOESN’T CARE WHO YOU ARE” are la baza convingerea, înscrisă şi în manifestul campaniei, conform căreia în sport nu contează cine eşti şi de unde vii, dacă ai două picioare, unul singur, sau dacă ai nevoie de roţi pentru a te deplasa. În sport contează numai faptul că oricine poate participa şi că, pentru a câştiga, trebuie să dai totul.


Henry-Alex Rubin, nominalizat la Premiile Oscar, a regizat acest film care celebrează, într-un mod remarcabil, atleţii, antrenorii lor şi relaţia dintre ei. Filmul conţine imagini de culise ce înfăţişează intensitatea antrenamentelor atleţilor de clasă mondială care se pregătesc pentru Jocurile Paralimpice.  

James O’Shea, unul din atleţii din film şi înotătorul echipei paralimpice a Marii Britanii, care debutează la Jocurile Paralimpice, a catalogat filmul drept crucial în ajutorarea sportivilor atunci când vine vorba de primirea recunoaşterii cuvenite. “‘Sport Doesn’t Care Who You Are’ mi-a oferit oportunitatea de a împărtăşi pasiunea pentru sport – cu toţii ne-am antrenat foarte intens să ajungem aici, iar acest film demonstrează că Jocurile Paralimpice sunt la fel de captivante şi necesită la fel de mult efort precum Jocurile Olimpice.


Sir Philip Craven, preşedinte în cadrul Comitetului Internaţional Paralimpic, a declarat: “Am urmărit filmul inspiraţional ‘Sport Doesn’t Care Who You Are’ şi mă emoţionează să descopăr că Samsung înţelege cu adevărat esenţa sportului Paralimpic.” Filmul „Sport Doesn’t Care Who You Are” leagă sportul de conştiinţa socială. Acest film viral inspiraţional, care a ajuns numărul 1 în căutările pe YouTube despre Jocurile Paralimpice, învinge stereotipuri şi aduce atleţii paralimpici în lumina reflectoarelor, arătând întregii lumi munca grea pe care aceştia o depun.    


Manifestul „SPORT DOESN’T CARE WHO YOU ARE” poate fi găsit accesând: www.Samsung.com/london2012  sau http://www.youtube.com/watch?v=pgYY5UrBcOs

 

Vezi galeria foto
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro