4
Crazy for Folli Follie!
Folli Follie prezinta campania de toamna-iarna 2012-2013
Folli Follie prezinta campania de toamna-iarna 2012-2013Care sunt preferintele designerilor Folli Follie in acest sezon? Unicitate, stralucire, glamour. Avand aceste surse de inspiratie, Folli Follie a calatorit in romanticul oras Paris, iar noile colectii fascinante de toamna-iarna au fost prezentate in atmosfera de vis a unui hotel de lux.
In cea de-a treia campanie a brandului avand ca tema destinatii de calatorie, supermodelul de origine asiatica Gaile Lai interpreteaza din nou rolurile a trei fete, fiecare dintre ele cu o personalitate diferita, de la stilul clasic la cel glamour.
In timp ce in campaniile din sezoanele trecute cele trei modele Folli Follie erau prezentate in acelasi cadru, in aceasta noua campanie fiecare personaj este prezentat separat. Mesajul transmis de aceasta campanie este faptul ca increderea in sine si stilul personal sunt principalele caracteristici ale unei fete moderne Folli Follie, oriunde pe glob s-ar afla ea.
Colectia de toamna 2012
Luxul si versatilitatea sunt inglobate in ultimele colectii de bijuterii, ceasuri si accesorii. Cu ajutorul lor se poate face trecerea de la o tinuta de zi chic sau indrazneata la o tinuta de seara opulenta. Aceasta varietate de modele le ofera fetelor posibilitatea de a-si crea un stil personal si a-si compune tinute pentru orice moment sau ocazie.
Hotelul Folli Follie
Refugiul parizian imaginar in care poposeste Gaile Lai face parte dintr-o campanie vizuala ce surprinde stilul de viata al Folli Follie la nivel international. Acum doua sezoane, campania Folli Follie a prezentat-o pe Gaile Lai bucurandu-se de o zi plina de stralucire, iar in aceasta primavara campania a fost realizata in insula Spetses, o destinatie de vacanta indragita din Grecia.
Campania din acest sezon are un ton mai intim si este realizata in capitala mondiala a modei. In spatiul interior de lux al unui hotel fantezist de tip boutique, tinutele fotomodelului Gaile au fost alese pentru a se potrivi mai degraba starilor de spirit decat decorului.
Aceasta este adevarata sursa de inspiratie a stilului Folli Follie – identitatea unica si vibranta a unui personaj feminin care straluceste peste tot pe unde merge.
Brandul
Cu peste 480 de puncte de vanzare in 24 de tari, misiunea Folli Follie este de a satisface cererea actuala a consumatorilor la nivel mondial pentru produse de lux, la preturi accesibile.
Pregateste-te sa faci “check in” in hotelul Folli Follie si sa descoperi cea mai spectaculoasa campanie a brandului!