Antonio Berardi, mult apreciatul designer de modă și Ambasadorul Peroni Nastro Azzurro, continuă colaborarea cu berea super-premium italiană numărul unu în lume pentru a crea “Bellagio de Antonio Berardi”. Aceasta este o colecție limitată, inspirată de campania Peroni Primavera/Estate*, care celebrează stilul Italian și abordarea unică pe care italienii o au când vine vorba de “La Bella Stagione” (anotimpul frumos).
Disponibilă la nivel global în sezonul primăvară/vară 2013, această colecție limitată conține trei articole principale care definesc stilul estival: o geantă voluminoasă de lux, o jachetă șic și o pereche de ochelari eleganți de soare, toate purtând prin detalii fine semnătura designerului Antonio Berardi. “Bellagio de Antonio Berardi” este colecția de primăvară/vară perfectă pentru admiratorii stilului italian. Fiecare obiect a fost realizat din materiale autentic italiene, create de meșteșugari italieni. Colecția este menită să poarte cu rafinament și naturalețe călătorul amator de stil din orașul Milano până in Bellagio – perla Lacului Como.
Antonio Berardi spune: “Colecția unisex a fost gândită pentru iubitorii stilului italian din întreaga lume pentru ca elementele ei să fie purtate în diverse combinații, ca piese centrale, în sezonul primăvară/vară. Mi-am dorit ca fiecare element al colecției să nu se demodeze, să emane calitate și măiestrie, valori care sunt importante atât pentru mine, cât și pentru Peroni Nastro Azzurro, două branduri reprezentative pentru stilul italian.”
“Atenția la detalii și pasiunea pentru accesorii a italienilor au dus la crearea ochelarilor de soare din colecția Bellagio. Forma lentilei este clasică, însă personalizată cu rame și detalii interioare pe brațul ochelarilor de culoare albastră și neagră. În construcţia jachetei am folosit una dintre tehnicile mele favorite de întrepătrundere pentru a-i oferi un aspect catifelat, iar din punct de vedere cromatic jacheta a fost creată în varianta gri închis pentru femei și bleumarin pentru bărbați. Ultima piesă, geanta versatilă, a fost căptuşită cu neopren, iar la exterior a fost folosită o piele bleumarin din Italia de cea mai bună calitate, pentru un look cu adevărat italian”
Acest proiect reprezintă continuarea parteneriatului care durează de 4-5 ani între Peroni Nastro Azzurro și Antonio Berardi. Colaborarea dintre cele două branduri a generat multe inițiative de succes începând cu 2008, precum “Valigia Peroni”, o geantă de weekend pentru călătorul cu stil, sau Premiile Peroni pentru Tineri Designeri.
Pentru realizarea campaniei “Bellagio de Antonio Berardi”, Peroni Nastro Azzurro a ales un fotograf și un regizor multi-premiat stabilit în New York, dar cu un mare atașament pentru Italia, Robyn Lea. Filmând colecția în apropierea Lacului Como, Lea a ilustrat cel mai important sezon pentru italieni, sezonul primăvară/vară.
Claudia Falcone, Global Brand Director Peroni Nastro Azzurro, a declarat: „Peroni Nastro Azzurro are ca misiune să ducă mai departe stilul italian în lume, iar parteneriatul nostru îndelungat cu Antonio Berardi a devenit pe zi ce trece mai strâns. Suntem foarte mândri de colecţia Bellagio de Antonio Berardi și de autenticitatea italiană pe care aceasta o oferă iubitorilor de stil de pretutindeni”
Întreaga colecţie “Bellagio de Antonio Berardi” este realizată în Italia şi sunt produse numai 50 de piese din fiecare obiect. Ochelarii de soare și geanta sunt create ca obiecte unisex, iar jachetele sunt disponibile în două variante de design, pentru femei și pentru bărbați, și vor fi comercializate în sezonul primăvară/vară 2013.