Catrinel Menghia joacă într-un film italian

Stiri / 30.07.2014

Actriţa şi fotomodelul de origine română joacă în filmul "La macchinazione", în regia lui David Grieco, pelicula fiind inspirată din viaţa cineastului italian Pier Paolo Pasolini.

Catrinel Menghia, care a adoptat numele de scenă Catrinel Marlon, a anunţat pe contul său oficial de Facebook că a început filmările pentru pelicula "La macchinazione", în regia lui David Grieco.

Filmul are la bază întâmplările petrecute în vara anului 1975, când pelicula "Salo sau cele 120 de zile ale Sodomei/ Salo o Le 120 Giornate Di Sodoma", realizată de Pier Paolo Pasolini, a fost furată din laboratorul unde era editată. Acesta este doar primul pas dintr-un plan complicat care va duce la moartea violentă a lui Pier Paolo Pasolini, conform site-ului imdb.com, citat de Mediafax.


În filmul "La macchinazione", care este programat să fie lansat în februarie 2015, Catrinel Menghia joacă alături de actorul italian Massimo Ranieri, care interpretează rolul lui Pier Paolo Pasolini.

Pier Paolo Pasolini (1922 - 1975) a fost mai întâi un redutabil scenarist, apoi a devenit un important regizor de film (recunoscut şi premiat internaţional), dar şi un poet şi scriitor italian, care a marcat literatura şi cinematografia secolului trecut, notează Mediafax.

În 1957, acesta a colaborat cu regizorul Federico Fellini la realizarea filmului "Nopţile Cabiriei/ Le Notti Di Cabiria". A debutat ca regizor în 1961, cu filmul "Accattone!", ecranizarea romanului său "Una Vita Violenta", în care aborda tema prostituţiei, reluată în filmul "Mamma Roma".


În 1964, a rescris şi regizat Evangheliile după Matei în "Evanghelia după Matei/ Il Vangelo Secondo Matteo", pentru care a primit premiul special al juriului la Festivalul de Film de la Veneţia. A regizat apoi "Il Padre Selvaggio" (1965), "Mitinguri de amor/ Comizi D'amore" (1965), "Uccelani et Uccelini" (1966) şi "Oedip Rex" (1967).

În 1968, a regizat filmul "Teorema", care a consacrat în cinematografia italiană realismul dur, sexul, violenţa şi sadismul.

Urmează o serie de trei ecranizări după trei capodopere ale literaturii universale, care explorează erotismul şi sexualitatea: "Decameronul/ Il Decamerone" (1971), "The Cantebury Tales" (1973), "Floarea celor o mie si una de nopţi/ Il Fiore Delle Mille E Una Notte" (1973), pentru care a scris şi scenariul.


Ultimul film realizat de acesta, "Salo sau cele 120 de zile ale Sodomei/ Salo o Le 120 Giornate Di Sodoma" (1975), care a avut la bază romanul "Cele o sută douăzeci de zile ale Sodomei" al Marchizului de Sade, avea să fie interzis pentru conţinutul sadic. Pier Paolo Pasolini a fost ucis pe 2 noiembrie 1975.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro