Procter&Gamble, partener oficial al Jocurilor Olimpice, și brandurile sale Ariel®/Tide®, Pampers® și Gillette®, au întâmpinat astăzi, mamele și familiile olimpicilor din toate colțurile lumii în Casa P&G de la Londra.
Procter&Gamble, partener oficial al Jocurilor Olimpice, și brandurile sale Ariel®/Tide®, Pampers® și Gillette®, au întâmpinat astăzi, mamele și familiile olimpicilor din toate colțurile lumii în Casa P&G de la Londra.
„Casa departe de casă” pentru Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra a fost gândită în așa fel încât să ofere mamelor și familiilor sportivilor un loc unde să se relaxeze și să se destindă, dar și un loc unde să petreacă timpul împreună pe perioada competițiilor din cadrul Jocurilor Olimpice. Casa va sta la dispoziția mamelor de sportivi și a familiilor a peste 10.000 de sportivi din lumea întreagă.
„P&G va avea grijă de acea persoană specială din spatele fiecărui sportiv – mama. De 175 de ani, venim în ajutorul mamelor și al familiilor. De aceea, această campanie a venit firesc pentru noi, fiind in același timp cea mai mare și cea mai unitară campanie din istoria P&G”, a afirmat Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer.
Casa P&G a fost proiectată pentru a le oferi mamelor și familiilor tot confortul de acasă. Pe lângă tratamentele de infrumusețare Olay®, locul de joacă Pampers® și serviciul de spălătorie Tide®/Ariel®, casa oferă familiilor posibilitatea de a urmări competițiile, de a lua masa, dar și de a păstra legătura cu cei dragi de acasă, având acces la internet.
„Prin crearea unui spațiu plăcut și primitor, unde familiile unora dintre cei mai mari sportivi ai lumii se pot întâlni pentru a petrece timpul împreună, P&G aduce o contribuție unică și deosebit de importantă la aceste Jocuri Olimpice”, a declarat Președintele Comitetului Olimpic Internațional, Jacques Rogge - „Astfel, sportivii se pot asigura că familiilor lor li se va acorda cea mai mare grijă și atenție pe toată perioada petrecută la Casa P&G, ceea ce le va permite lor să se concentreze pentru a da tot ce au mai bun în competiție.”
P&G a oficiat deschiderea casei în cadrul unui eveniment la care au fost prezente mamele unora dintre cei mai cunoscuți sportivi din lume. Printre acestea se numară și mama înotătorului american Ryan Lochte, cea a jucătorului chinez de badminton Lin Dan și cea a ciclistului britanic Chris Hoy, desemnat și Sportivul Anului. La eveniment, mamele au avut parte în exclusivitate de o reprezentație din partea cântăreței și mamei britanice Rebecca Ferguson, fostă participantă a cunoscutului show britanic The X Factor.
„La Beijing a fost minunat, dar de multe ori ne-am lovit de dificultatea de a găsi un loc pentru a lua repede masa și de a ne întâlni cu familiile altor participanți. Casa P&G rezolvă practic ambele probleme, motiv pentru care aștept cu nerăbdare ocazia de a cunoaște mamele unor sportivi din cadrul altor categorii sportive sau care vin din alte țări” – a afirmat Ileana Lochte, mama inotatorului Ryan Lochte.
„Înseamnă mult pentru mine să am un sprijin în Londra”, declară Gao Xiuyu, mama membrului echipei chineze Lin Dan. „Este pentru prima oară când vin în această țară și îmi place să știu că există un anumit loc în oraș unde mă pot întâlni cu alte mame din toate colțurile lumii – și asta datorită P&G.”
„Orice mamă știe că stimularea și încurajarea copiilor spre a practica sporturi nu se rezumă la a-i educa sa fie campioni”, spunea Carol Hoy, mama lui Sir Chris Hoy, din echipa britanică. „Am fost la fel de mândră de Chris atunci când când era mic și a câștigat, jocul cu oul și lingura, cum sunt acum că este olimpic. Mulțumită P&G, voi putea fi la velodrom pentru a-l încuraja și la Casa P&G pentru a petrece mai mult timp cu el.”
Ca omagiu pentru mamele olimpicilor, P&G a creat de asemenea o serie de clipuri video care prezintă, din perspectiva unor astfel de mame, ce înseamnă să crești un olimpic.
Campania Multumesc, mama! a prins viață prin intermediul tuturor canalelor media și in-store, printr-un program internațional care se desfășoară între lunile aprilie și august. Produse P&G cu tematica Jocurilor Olimpice sunt expuse în peste 4 milioane de magazine în toată lumea. În cadrul aceleiași campanii, P&G și-a asumat responsabilitatea de a strânge 5 milioane de dolari din vânzări și prin donații din partea principalelor branduri pentru a susține diverse programe sportive locale pentru tineri.
„Sperăm să dăm startul unei adevărate mișcării internaționale cu scopul de a mulțumi atât mamelor olimpicilor, cât și mamelor de pretutindeni pentru tot efortul și sacrificiul pe care îl depun pentru a-și susține copiii în îndeplinirea visurilor lor”, a declarat Marc Pritchard.
Pentru lista completă de articole și informații, inclusiv poze și clipuri video, legate de campania P&G Multumesc, mamă!, vizitați www.PGThankYouMomMediaCenter.com.