Campania împotriva uciderii animalelor pentru blănurile folosite în industria modei a pus Burberry într-o poziție dificilă
Într-un răspuns transmis organizaţiei Four Paws, reprezentanţii casei de modă Burberry au spus că bunăstarea animalelor se află în centrul preocupărilor când vine vorba de furnizarea de materiale, inclusiv blănuri. În acest sens, Burberry spune că a implementat un program de îmbunătăţire a acestui sistem.
"Lucrăm îndeaproape cu furnizorii noştri, pentru a îmbunătăţi standardele de bunăstare a animalelor, dincolo de respectarea cadrului legal, şi pentru implementarea unui sistem de monitorizare independent în acest caz", au mai spus reprezentanţii Burberry.
Finlanda furnizează anual aproximativ jumătate din milioanele de vulpi crescute pentru blănurile lor. În 2010, Finlanda a furnizat 1,8 milioane de vulpi pentru această industrie, în timp ce China a furnizat 1,4 milioane de astfel de animale.
Alte ţări active în această industrie de creştere de vulpi pentru blana lor sunt Norvegia, Polonia şi Rusia, care împreună cresc circa 400.000 de animale din această specie în fiecare an.
"Kimi este sufletul campaniei noastre. Ea le reprezintă pe cele 100 de milioane de animale omorâte pentru modă în fiecare an la nivel mondial. Acest pui de vulpe ne-a permis să dăm o faţă acelor fiinţe care se află în spatele unui guler de blană", a spus Thomas Pietsch de la organizaţia Four Paws.
Fermele de blănuri naturale sunt concentrate în ţări precum Danemarca, Finlanda şi Olanda. Danemarca este cel mai mare producător de blănuri de nurcă, furnizând 14 milioane de astfel de blănuri în 2010, notează Mediafax.
În statele membre ale Uniunii Europene, există 6.000 de ferme de blană, o industrie cu o valoare estimată la 1,5 miliarde de euro şi cu 60.000 de locuri de muncă (cu normă întreagă).
Foto: AFP/Mediafax
Într-un răspuns transmis organizaţiei Four Paws, reprezentanţii casei de modă Burberry au spus că bunăstarea animalelor se află în centrul preocupărilor când vine vorba de furnizarea de materiale, inclusiv blănuri. În acest sens, Burberry spune că a implementat un program de îmbunătăţire a acestui sistem.
"Lucrăm îndeaproape cu furnizorii noştri, pentru a îmbunătăţi standardele de bunăstare a animalelor, dincolo de respectarea cadrului legal, şi pentru implementarea unui sistem de monitorizare independent în acest caz", au mai spus reprezentanţii Burberry.
Finlanda furnizează anual aproximativ jumătate din milioanele de vulpi crescute pentru blănurile lor. În 2010, Finlanda a furnizat 1,8 milioane de vulpi pentru această industrie, în timp ce China a furnizat 1,4 milioane de astfel de animale.
Alte ţări active în această industrie de creştere de vulpi pentru blana lor sunt Norvegia, Polonia şi Rusia, care împreună cresc circa 400.000 de animale din această specie în fiecare an.
"Kimi este sufletul campaniei noastre. Ea le reprezintă pe cele 100 de milioane de animale omorâte pentru modă în fiecare an la nivel mondial. Acest pui de vulpe ne-a permis să dăm o faţă acelor fiinţe care se află în spatele unui guler de blană", a spus Thomas Pietsch de la organizaţia Four Paws.
Fermele de blănuri naturale sunt concentrate în ţări precum Danemarca, Finlanda şi Olanda. Danemarca este cel mai mare producător de blănuri de nurcă, furnizând 14 milioane de astfel de blănuri în 2010, notează Mediafax.
În statele membre ale Uniunii Europene, există 6.000 de ferme de blană, o industrie cu o valoare estimată la 1,5 miliarde de euro şi cu 60.000 de locuri de muncă (cu normă întreagă).
Foto: AFP/Mediafax
burberry BARBARII!!!! Nu o sa mai cumpar nimic de la ei, nici macar un parfum!!