Beyonce, surpriză pentru fani
Mai mulţi admiratori ai cântăreței vor avea parte de o surpriză din partea acesteia pe scenă, în februarie, la spectacolul pe care artista îl va susţine în pauza celei de 47-a ediţii a celebrei competiţii de fotbal american Super Bowl.
Pepsi a anunţat, vineri, o competiţie pentru cei mai înfocaţi fani ai artistei, în urma căreia cei mai norocoşi dintre aceştia vor avea ocazia să o prezinte pe cântăreaţă la spectacolul pe care ea îl va susţine pe 3 februarie, informează site-ul contactmusic.com, citat de agenția Mediafax.Astfel, fanii sunt rugaţi să trimită fotografii cu ei, urmând ca 50 dintre aceste fotografii să fie folosite într-o reclamă ce va rula înaintea concertului. Mai mult, unul dintre cei care vor împărţi scena cu Beyonce va avea şansa de a o prezenta pe aceasta la începutul spectacolului.
Data limită pentru cei care vor să îşi vadă fotografia în spotul Pepsi este 19 ianuarie, iar pentru cei care vor să o prezinte pe artistă, 11 ianuarie.
Canalul ESPN a anunţat în octombrie că Beyonce, în vârstă de 31 de ani, va fi cea mai tânără artistă din ultimii zece ani care va cânta la finala Super Bowl.
Anul trecut, a 46-a ediţie a Superbowl a fost urmărită de 111,3 milioane de telespectatori, aceasta fiind o audienţă record. Spectacolul din 2011 a fost asigurat de Madonna.
Cântăreaţa americană Beyonce a încheiat cu compania de băuturi răcoritoare Pepsi un contract de sponsorizare în valoare de 50 de milioane de dolari pe an.
Artista americană va apărea în noua campanie publicitară a grupului Pepsi, care va fi lansată la începutul anului 2013, dar şi pe o ediţie limitată de cutii de băuturi răcoritoare. Totodată, Pepsi va sponsoriza o serie de proiecte iniţiate de Beyonce, în cadrul unui parteneriat creativ, notează Mediafax.
Noul contract de colaborare dintre Beyonce şi Pepsi va intra în vigoare cu ocazia show-ului pe care artista americană îl va susţine în pauza galei Super Bowl 2013 - finala campionatului de fotbal american -, sponsorizată de compania de băuturi răcoritoare.
Beyonce, care a apărut în mai multe reclame pentru Pepsi încă din 2002, va apărea în noua campanie publicitară a companiei americane, care va fi lansată în primul trimestru al anului 2013, dar şi pe o ediţie limitată de cutii Pepsi, ce va fi lansată în luna martie.
În schimb, Pepsi va sponsoriza o serie de proiecte creative iniţiate de Beyonce şi va contribui la promovarea celui de-al cincilea album de studio al artistei americane. Contractul, încheiat pe mai mulţi ani, are o valoare de 50 de milioane de dolari pe an.
Foto: AFP/Mediafax