Amway a investit 370.000 USD anul acesta în Romania
Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, cu vânzări globale de 10,9 miliarde de dolari în 2011, schimbă sediul şi îşi deschide noul Centru de Afaceri din Bucureşti.
Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume, cu vânzări globale de 10,9 miliarde de dolari în 2011, schimbă sediul şi îşi deschide noul Centru de Afaceri din Bucureşti.Amway România deschide porţile Centrului de Afaceri din Bucureşti, un concept modern dedicat Întreprinzătorilor Privaţi, parteneri ai companiei. Centrul se întinde pe o suprafaţă de 600 m2 şi este structurat în trei zone: spaţiul destinat discuţiilor de afaceri, spaţiul comercial de unde întreprinzătorii pot achiziţiona produsele din portofoliul Amway şi o sală de training dotată cu tehnologie de ultimă generaţie. Centrul asigură, astfel, organizarea cursurilor de dezvoltare profesională şi a sesiunilor de prezentare a produselor susţinute de consultanţi Amway specializaţi. Noul centru se aliniază standardelor Centrelor de Afaceri deschise de Amway şi în alte oraşe din Europa precum Viena, Londra, Istanbul şi Munchen.
Investiţia Amway România se ridică la 370.000 USD şi include, pe lângă Centrul de Afaceri, dotările din noul sediu al companiei, situat în Bucureşti, precum şi o nouă platformă online www.amway.ro care permite o interacţiune performantă a Întreprinzătorilor Privaţi şi clienţilor cu compania şi produsele sale.
„Obiectivul principal care a stat la baza investiţiei strategice de 370.000 USD este de a oferi distribuitorilor noştri un spaţiu profesionist în care pot veni cu clienţii sau partenerii lor, pentru a le prezenta compania, modelul de afaceri Amway şi posibilitatea de a achiziţiona oricare dintre cele peste 450 de produse din portofoliul nostru. Acest Centru de Afaceri, împreună cu noul website reprezintă instrumente de lucru extrem de performante pentru partenerii noştri”,
De peste 50 de ani Amway încurajează la nivel global iniţiativa, spiritul antreprenorial, competitivitatea, oferind partenerilor săi un model de afaceri de succes, cu acces la formare continuă în domeniul marketing-ului şi vânzărilor. Amway România pune la dispoziţia celor peste 40.000 de întreprinzători şi clienţi, un portofoliu de produse inovative pentru frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, toate având la bază investiţii importante în cercetări ştiinţifice.