A Networking Book, cartea despre relaționare inteligentă pe care o căutai
S-a lansat, oficial, cartea "A Networking Book", scrisă de Paul J. R. Renaud, Executive Coach și specialist în Marketing cu o experiență de 15 ani ca top manager în companii de renume. Lansarea a avut loc în cadrul evenimentului Management360, organizat de Revista Biz.
"A Networking Book" cuprinde fragmente importante din experiența vastă a unui Networker și profesionist renumit, formulate ca povești de succes, sfaturi și tehnici practice din domeniul networking-ului, trăite pe toate cele cinci continente unde autorul, Paul J.R. Renaud, a lucrat.
Lansată sub sloganul "NetWork or NotWork. The Choice is yours", "A Networking Book" este cartea care se adresează atât celor aflați la început de carieră, cât și profesioniștilor care doresc să și actualizeze tehnicile de networking. De asemenea, indiferent de domeniul în care activează fiecare persoană, cartea prezintă exemple și metode utile pentru toti cei care vor să depășească anumite bariere personale și profesionale, să realizeze sau să își extindă rețeaua de conexiuni eficiente cu cei din jur.
"Am scris A Networking Book din dorința de a ajuta oamenii să interacționeze eficient cu cei din jur, prin networking - activitate care mi-a oferit cele mai interesante experiențe. Am gândit-o ca pe un ghid util care nu ar trebui să lipsească din biblioteca celor care isi doresc succesul, dar mai ales să învețe metodele potrivite pentru a ajunge la el", a afirmat Paul J. R. Renaud, Executive Coach și profesionist în Marketing.
Lansată sub sloganul "NetWork or NotWork. The Choice is yours", "A Networking Book" este cartea care se adresează atât celor aflați la început de carieră, cât și profesioniștilor care doresc să și actualizeze tehnicile de networking. De asemenea, indiferent de domeniul în care activează fiecare persoană, cartea prezintă exemple și metode utile pentru toti cei care vor să depășească anumite bariere personale și profesionale, să realizeze sau să își extindă rețeaua de conexiuni eficiente cu cei din jur.
"Am scris A Networking Book din dorința de a ajuta oamenii să interacționeze eficient cu cei din jur, prin networking - activitate care mi-a oferit cele mai interesante experiențe. Am gândit-o ca pe un ghid util care nu ar trebui să lipsească din biblioteca celor care isi doresc succesul, dar mai ales să învețe metodele potrivite pentru a ajunge la el", a afirmat Paul J. R. Renaud, Executive Coach și profesionist în Marketing.