9 din 10 romani, deranjati de mirosul de transpiratie
9 din 10 romani sunt deranjati de mirosul de transpiratie din mijloacele de transport in comun. Acesta este rezultatul studiului lansat saptamana trecuta de Rexona.
9 din 10 romani sunt deranjati de mirosul de transpiratie din mijloacele de transport in comun. Acesta este rezultatul studiului lansat saptamana trecuta de Rexona. Cercetarea, prima de acest gen din Romania, a analizat atitudinile romanilor fata de transpiratie si situatiile in care se confrunta cu mirosul de transpiratie.Si pentru ca mijloacele de transport in comun au iesit pe primul loc in clasamentul locurilor in care transpiratia este o problema reala, Jojo a decis sa se implice intr-un nou experiment. Sustine campania pentru impulsionarea consumului de deodorant in Romania si isi asuma pozitia unui fin observator al comportamentului "olfactiv" al romanilor, urmand sa tina un Jurnal de bord in care va insemna toate experientele inedite pe care transportul public bucurestean i le va prilejui.
Va nota tot ceea ce fac oamenii in drumul lor spre munca, spre casa sau spre distractie si va analiza felul in care ei se imbraca, vorbesc si mai ales miros si reactioneaza la mirosul altora.
"Sunt mandra sa pot continua acest proiect ambitios care, dincolo de valentele sale sociale este astazi o misiune pe care mi-o asum personal. Plec la drum cu ambitie si entuziasm dupa ce, anul trecut am vazut cu ochii mei ca romanii vor si pot. Va invit sa va alaturati mie, e nevoie de un gest simplu: folositi deodorantul in fiecare zi!"