ZIZIN, Lowe&Partners și BPN dau cu pace de Crăciun
Apa minerală ZIZIN își lansează în perioada sărbătorilor prima campanie TV.
Perioada sărbătorilor de iarnă este una din cele mai agitate. Fiecare familie își dorește Crăciunul perfect, cu o masă plină și cadourile mult visate sub brad. Însă, pentru a ajunge acolo, oamenii sunt nevoiți să treacă prin situații care provoacă stări de nervozitate și dezechilibru. Răspunsul împotriva acestora este oferit de ZIZIN, apa minerală cu pH neutru, alcătuită după nevoile unui organism echilibrat. Și pentru că echilibrul interior și echilibrul ”exprimat” sunt întotdeauna în strânsă comuniune, teritoriul de comunicare asumat de brand la începutul acestui an este “apa care aduce pacea în familie”.”Pentru noi, campania Dă cu pace în familie a reprezentat un adevărat act de curaj și suntem tare mândri că ni l-am asumat. Spotul iese din tipare, este îndrăzneț, inedit și asta ne-a plăcut încă din primul moment în care am primit propunerea agenției. Viața în familie nu este întotdeauna lină, trebuie să recunoaștem. Există momente în care fiecare partener poate să surprindă și, în astfel de situații, important este să mențină cineva echilibrul. Iar ZIZIN, cu siguranță, poate să-și asume acest rol.”, a declarat Laura Lazăr, Director Executiv, Apemin ZIZIN.
Cu ajutorul Lowe&Partners și BPN, ZIZIN a prezentat echilibrul așa cum nicio altă apă nu a reușit. ZIZIN explică echilibrul și îi oferă o dimensiune concretă: ești echilibrat atunci când iei viața așa cum este și îți găsești resursele pentru a depăși micile conflicte. Ești echilibrat atunci când dai cu pace micilor intrigi cotidiene și lași viața să curgă natural.
Campania de la începutul anului a inclus componente de outdoor, radio și online, unde ZIZIN a dat cu pace și a invitat oamenii să lase deoparte neînțelegerile și să fie echilibrați.
„Am știut că avem în mână un boț de aur în momentul în care am văzut zecile de dezbateri generate de campania cu animale de la începutul anului, iar clientul nostru a avut viziunea și încrederea de a merge înainte. N-au stat pe gânduri nici măcar atunci când au apărut și voci care s-au întrebat dacă ZIZIN este apă pentru animale :)) Cel puțin la fel de importantă precum creativitatea agenției cred că este și viziunea celui care aprobă creația. Sunt recunoscătoare pentru întâlnirea cu ZIZIN, un game changer, made in Romania! Doresc tuturor cât mai multe întâlniri cu branduri precum ZIZIN și cred că peisajul publicitar din România va redeveni un spectacol demn de urmărit.”
În această iarnă, ZIZIN lansează partea a doua a campaniei, al cărui element central este primul său spot TV și care va fi amplificat în online de echipa BPN, cea care gestionează componenta de media.
Spotul aduce la viață cuplul antilopă gnu – leoaică, prezentând o suită de situații cu potențial de dezechilibru, toate desfășurându-se sub privirea unui explorator al vieții urbane.
Inspirat de Steve Irwin, exploratorul ZIZIN este infiltrat în diverse contexte familiale unde speră să găsească și să prezinte spectatorilor situații cu potențial de dezechilibru. Ipostaza devine surprinzătoare tocmai din lipsa acestui conflict, întrucât contextele în care nimerește sunt incredibil de echilibrate, datorită ZIZIN. Astfel, spotul ilustrează o situație de aparent conflict într-un cuplu (și acesta fiind unul neobișnuit), întregul context fiind observat din exterior de “exploratorul ZIZIN”, exact ca într-un documentar. Însă, cu ajutorul ZIZIN, situația se rezolvă într-un mod pașnic, femeia din cuplu înțelegând reacțiile bărbatului și trecând peste acestea cu liniște și calm.
Echipa ZIZIN a fost formată din Laura Lazăr (Director Executiv Apemin ZIZIN), Laurențiu Lazăr (Președinte C.A. Apemin ZIZIN), Georgiana Bogdan (Marketing&PR Specialists), Mihai Pârvulescu (Marketing Assistant) și Erhard-Daniel Lorenz (Marketing Director).
Din partea Lowe&Partners au participat Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprișan (Art Director), Andrei Munteanu (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (Senior A/V Producer), Nicoleta Grigoriu (DTP Designer), Ruxandra Popescu (Account Executive) și Diana Stancu Mottok (Account Director). Strategia de media a fost dezvoltată și implementată de echipa BPN, alcătuită din Ileana Tomescu (Managing Partner), Bogdan Mincu (Senior Media Integrator) și Diana Oancea (Performance Media Specialist).