TOMMY HILFIGER SPRING 2015 WOMEN COLLECTION
MUZA MUZICII
Având ca sursă de inspirație muza muzicii, colecția Spring 2015 este declarația de dragoste a lui Tommy Hilfiger pentru rock-and-roll. Look-ul propus este o variantă glam a stilului rock abordat de artiștii preferați ai lui Tommy, din anii ’60 și ’70. Inspirată din apogeul erei de aur a muzicii rock, colecția împrumută spiritul liber și nonșalanța specifice fetelor de la festivaluri, reușind astfel să întruchipeze energia tinereții și un efect cool neforțat.Colecția prezintă paleta cromatică specifică lui Tommy Hilfiger, cu tonuri curajoase, elitiste, nuanțe pretențioase și cu reflexii metalice. Tricourile imprimate ca pentru concert, nasturii vintage, căptușeala brocade a jachetelor, paltoanele și pantalonii viu colorați evocă o atitudine pe care o puteam regăsi pe celebra King’s Road din Londra, cu decenii în urmă. În fiecare piesă a colecției regăsim influențele military, specifice anilor ’60, ca un omagiu adus stilului teatral Sgt. Pepper. Piesele clasice Tommy Hilfiger sunt definite de o puternică influență rock, tricourile în dungi sunt decorate cu accesorii aurii iar materialul ales este mătasea. Denimul amintește de piesele de arhivă ale anilor ’70, fiind actualizat cu ajutorul peticelor și print-urilor. Rochiile transparente din șifon sunt printate cu elemente grafice asemănătoare tatuajelor executate de Fernando Lions - acestea sunt omagiu adus erei unde psihedelicul era curentul artistic în vogă. Fustele din piele întoarsă sunt executate în clasica formă A și sunt decorate cu motive cosmice, în concordanță cu body painting-ul modelelor. Prin layering Tommy aduce efectul cool relaxat: eșarfe lungi, pulovere cu ochiuri croșetate, veste ușoare din blană ecologică și rochii până la gleznă. Siluetele atemporale și croiul precis gândite de Tommy Hilfiger sunt supuse unei puternice infuzii de rock-and-roll – aceasta este o intersecție a două dintre principalele pasiuni ale lui Tommy care, totodată, sunt și izvorul inspirației acestuia.
Timp de 25 de ani, Tommy Hilfiger a adus publicului global piese americane clasice, cool. Sub îndrumarea și spiritul de lider dovedit de Tommy Hilfiger, aflat în poziția de Designer Principal, Grupul Tommy Hilfiger a devenit unul din puținele branduri americane, recunoscute la nivel mondial.
Hilfiger a lansat prima colecție în 1985, modernizând cămăși, pantaloni de doc și alte piese tradiționale cu ajutorul unor croiuri moderne și al detalilor. Atitudinea tinerească, relaxată a primelor sale colecții a rămas o semnătură de-a lungul timpului, ce marchează colecțiile Hilfiger și în prezent. Astăzi, brandul Tommy Hilfiger continuă să promoveze stilul preppy, clasic american și să le aducă în atenția consumatorilor la nivel global.
Business-ul a crescut de la o singură colecție destinată bărbațior în 1985 până la un portofoliu complet de articole lifestyle, atingând în prezent o cifră de vânzări de peste 6 mld. USD în 2012. La nivel global rețeaua de magazine Tommy Hilfiger este compusă din 1.400 de puncte de retail, aflate în peste 90 de țări, pe 5 continente.