Selgros a investit 6 mil. EUR pentru a aduce conceptul de „piaţă” în două magazine din Bucureşti
Divertisment · Evenimente / 03.09.2014

Noul concept pune accent pe produse fresh şi ultra-fresh şi transformarea experienţei de cumpărături. Remodelarea a inclus şi optimizarea sortimentaţiei cu noi produse şi mărci.

Începând de astăzi, 3 septembrie 2014, Selgros Cash&Carry România relansează magazinele din Băneasa şi Berceni cu un nou concept. Investiţia totală de 6 mil. EUR a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-pieţe” în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţie şi un nou design atrăgător. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iaşi în 2013, urmăreşte să îmbunătăţească experienţa de cumpărături a clienţilor noştri şi să adapteze magazinele Selgros la schimbările din piaţă şi la nevoile clienților.


Noul concept oferă o structură mai prietenoasă şi o expunere mai accesibilă a produselor. Spaţiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, îmbunătăţind astfel orientarea în magazin. Remodelarea funcţională şi de design pune accent pe produsele fresh şi ultra-fresh. Centrul magazinului găzduieşte raioanele de peşte (viu, proaspăt şi afumat), carne, lactate, fructe şi legume, într-un spaţiu mai generos. Noile „pieţe” de peşte şi fructe şi legume beneficiază acum de suprafeţe mai mari, cu 40% şi respectiv 25%, faţă de varianta precedentă de structurare.


„După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Ne propunem să renunţăm la modelul clasic al industriei şi să readucem clienţilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim să îl replicăm în toate unităţile pe care le deţinem în România. Odată cu remodelarea Selgros Băneasa şi Selgros Berceni, clienţii vor regăsi în magazine nu doar un spaţiu mai prietenos şi mai generos, ci şi noi produse şi mărci”
, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry România.


Cele două unităţi integrează şi o zonă nouă, dedicată delicateselor şi vinurilor selectate. La ieşirea din magazin, clienţii vor regăsi un restaurant de tip fast food, operat acum în regim propriu, cu o ofertă extinsă de produse din rotiseria proprie, sandvişuri şi salate.

Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor. Conceptul va fi preluat şi implementat şi în alte magazine Selgros din ţară, într-un ritm care va fi comunicat ulterior.




Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa. Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash&Carry, Transgourmet Germania şi Transgourmet Franţa. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 6,8 mld. Euro.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro