Colectia Pegas 2014 a fost creata special pentru a comunica noua pozitionare a brand-ului, “Pegas - Bicicleta Urbana”, avand culori inspirate din spiritul oraselor: “Negru Astfalt”, “Rosu Semafor” sau “Gri Monument”.
In campania nou-lansata, Pegas isi intareste pozitionarea, continuand povestea culorilor urbane. De data aceasta, fanii bicicletelor sunt invitati sa combata cliseul de “orase gri” si sa gaseasca cele mai interesante culori urbane care vor picta colectia Pegas din 2015.
Cu ajutorul aplicatiei “Culoare Urbana”, fanii fotografiaza locuri din orasele lor, aleg culorile preferate si le dau un nume. Fotografiile intra apoi intr-o galerie, alaturi de simularea lor pe cadre de Pegas. Cele mai interesante culori vor fi alese de Atelierele Pegas pentru colectia 2015, iar 5 biciclete vor fi castigate de cei care au propus culorile custom.
Regulile sunt simple: fotografiile trebuie sa fie din mediul urban si sa apartina celor care le-au inscris, culoarea aleasa sa fie insotita de un nume inspirat si sa se potriveasca pe un cadru Pegas. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 15 noiembrie.
Campania se bucura deja de sustinerea si implicarea directa a trend-setterilor: Adrian Despot (Vita de Vie), Ana Morodan (fashion blogger), Iulian Tanase (poet si jurnalist), Gojira (DJ, producator), Adina Grapa (fashion designer), Julien Britnic (designer), Alex Cotet (actor Sector 7), Stefan Matei (Les Elephants Bizarres).