Inaugurarea Vulcan Value Centre, primul value centre din București: surprize și premii substanțiale la deschidere
Divertisment · Evenimente / 03.09.2014

Mâine, 4 septembrie, va avea loc deschiderea oficială a primului value centre din București. Vulcan Value Centre își va deschide porțile, pregătindu-le clienților săi numeroase surprize și premii substanțiale acordate în cadrul unei tombole organizate începând de mâine și până pe data de 15 septembrie.

Parcul comercial se află în sud-vestul capitalei, iar accesul se face din Str. Mihail Sebastian nr. 88 (pe lângă Kaufland) și din Calea Progresului nr. 102-108 (Trafic Greu).

Toți cei care vor cumpăra în această perioadă din Vulcan Value Centre au șansa de a câștiga zilnic un premiu în valoare de 1.500 de lei, sub formă de vouchere de cumpărături, oferite de magazinele partenere: Carrefour, Hervis, Penti, Marionnaud, Domo, Povesti cu Bijuterii, Lem’s, Zimbria, Animax, Otto, El si Ea si Noriel Bebe. În plus, 200.000 de broșuri ce conțin cupoane cu ofertele speciale ale diferitelor magazine prezente in centrul comercial au fost deja distribuite către locuitorii zonei.


Fiind destinația de shopping perfectă pentru familie, magazinele au pregătit, de asemenea, clienților discount-uri și oferte speciale pentru a marca inaugurarea celui mai nou parc comercial din București.

În cadrul parcului comercial se vor deschide peste 50 de magazine, dintre care unități mari precum: H&M (îmbrăcăminte), C&A (îmbrăcăminte), HERVIS (articole sportive), NORIEL BEBE (articole pentru copii), ANIMAX (magazin de animale), LEM’S (mobilier & decoratiuni), JYSK (home&deco), DOMO (electronice și electrocasnice), TAKKO (îmbrăcăminte), DEICHMANN (încălțăminte) și dm drogherie markt (drogherie).


Carrefour inaugurează  hypermarketul din cadrul parcului comercial alături de o galerie comercială care include magazine precum: Orange, Germanos, Arsis, Sensiblu, Kitchen Shop, B&B Collection, Marionnaud, Flormar, Penti, dar și Metropolis Casino, restaurantele Mesopotamia si Grillandia impreuna cu o gama extrem de variata de servicii precum curățătorie ecologică, copiere profesională chei, service GSM și coafor.

Conceptul Value Centre este adaptat la trendurile de consum ale românilor și este folosit pentru prima dată în București, fiind implementat 100% doar în cadrul acestui proiect. Un Value Centre se adresează unui public cu venituri medii, satisfăcând nevoile acestuia de a găsi toate produsele de care are nevoie într-o singură destinație. Un astfel de parc comercial reunește ofertele mai multor tipuri de magazine, cu produse variate și de calitate, la prețuri accesibile. În plus, toate magazinele ancoră H&M, C&A, Hervis, Noriel Bebe, Animax, Lem’s, Jysk, Domo, Takko, Deichmann, au deschidere spre parcare pentru un acces extrem de facil.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro