Deschiderea Mega Mall a revoluţionat evenimentele din ultimul timp, după ce a intrat în atenţia presei, încă din primele minute. În zilele următoare, surprizele începute săptămâna trecută continuă.
Astfel, de joi, 21 mai, până duminică, 24 mai, fiecare femeie care va păşi pragul Mega Mall va fi întâmpinată cu o floare proaspătă. Mesajul transmis prin această acţiune este că un zâmbet, la intrarea în Mega Mall, va schimba percepţia asupra cumpărăturilor şi le va uşura femeilor „sarcina” de a face cumpărături. Pe acest aspect se concentrează şi women’secret, brandul care înţelege nevoile femeilor şi şi-a propus să le arate că ele sunt importante, prin gesturi mici, dar care să le reamintească faptul că sunt frumoase, încrezătoare, sexy şi unice.
Această campanie, desfăşurată de women’secret, le descoperă celor care păşesc în proaspătul mall de lângă National Arena, reduceri de 25% la oricare dintre produsele din magazin. Florile distribuite femeilor au fost atent alese astfel încât să fie simple, naturale, delicate, plăcute vederii. Gestul oferirii de flori către o femeie vine întotdeauna de la o persoană dragă şi exprimă aprecierea. Proaspătul magazin women’secret din Mega Mall continuă politica brandului de a le spune femeilor că sunt frumoase prin fiecare gest pe care îl fac.
De aceea, colecţiile noi women’secret pun accent pe piese sexy, dar confortabile. Pentru femei, cele două atribute ale garderobei reprezintă un contrast căutat, dar dificil de găsit. women’secret propune şase colecţii unice pentru plajă şi nu numai.
„Gym to swim” înseamnă costume de plajă care profită de aspectul incitant al hainelor sport. „The Wrap Bra” poate fi considerată colecţia de rezistenţă a verii, mulţumită pieselor demne de stârnit imaginaţia. „Night Bath” conferă eleganţa şi strălucirea necesare unei petreceri la piscină sau a unui eveniment nocturn. Femeile vor străluci de candoare şi frumuseţe cu piesele din colecţia „Beyond the boho”, ce captează spiritul de festival al anilor `70. „Mix&Match Reversible” stârneşte imaginaţia oricărei femei, cu piesele ce pot crea conversaţii infinite. „Swimwear con textura” aduce la vedere spiritul jucăuş din orice femeie.
Magazinul women’secret din Mega Mall lansează un concept nou, ce emană prospeţimea unui dressing feminin, pe care autoarele sale pun preţ. Eleganţa dată de piesele aranjate special pentru anumite ocazii şi pe culorile potrivite tronează într-un loc în care vizitatoarele sunt încurajate să se simtă ca acasă. De acest aspect se ocupă şi oglinzile personalizate, dar şi plantele asortate produselor preferate ale femeilor. Confortul dat de pijamale este completat de cel emanat de senzualitatea costumelor de baie. Magazinul din Mega Mall poate fi o nouă viziune asupra women’secret.
women’secret este brandul de lenjerie intimă, costume de baie, îmbrăcăminte de noapte şi accesorii pentru femei care vor să impresioneze printr-o simplitate gândită. Prestigiul, feminitatea, modernitatea şi preţul sunt atuurile pe care brandul le promovează în întreaga lume, prin produsele comercializate. Primul magazin women’secret a fost deschis în Madrid, Spania. Conceptul apărut în 1993 s-a extins, numarând în prezent 520 magazine, în 40 de țari.
women’secret este prezent în România prin grupul Peeraj Brands International, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa francizelor de modă din România. Acesta deține peste 50 de magazine la nivel național având în portofoliul său și brandurile Swarowski, Geox, Jack & Jones, CCC, Kazar, Piazza Italia, Springfield, Six.
Website: http://womensecret.com/en