Farmaciile DONA lanseaza studiul online «Copii la joaca»
In ultimii ani, modul in care ne petrecem timpul liber a suferit modificari importante. Ne relaxam si socializam tot mai mult in mediul virtual. Cei mai afectati sunt copiii, stimularea senzoriala obtinuta prin intermediul tehnologiei de ultima ora facandu-i sa uite sa mai iasa din casa.
Pornind de la aceasta premisa, Farmaciile DONA au lansat la sfarsitul lunii iunie campania promotionala "Bucura-te de vara afara!", in care parintii si bunicii sunt atentionati sa petreaca mai mult timp in aer liber cu micutii lor.In reclama TV, personajul principal este un copil care, desi multiplu campion la diverse sporturi, le “practica” doar digital.
Pentru a se asigura ca mesajul campaniei ajunge la cat mai multi parinti, Farmaciile DONA au realizat si un mini-experiment: au invitat cativa copii sa povesteasca despre jocurile lor preferate.
Experimentul a demonstrat stangacia pe care copiii o manifesta in sporturile practicate in aer liber. Astfel, s-a nascut provocarea a afla raportul dintre timpul pe care il petrec folosind tehnologia pentru a se juca si cel dedicat activitatilor fizice.
In acest sens, Farmaciile DONA lanseaza studiul online “Copii la joaca”, dezvoltat in colaborare cu Centrul de Cercetare in Management si Leadeship (CCML) din cadrul Facultatii de Management al SNSPA, avand drept scop masurarea consumului de tehologie, socializarea si independenta copiilor intre 5 si 13 ani.
Parintii sunt invitati sa completeze chestionarul pe http://donaonline.ro/promotii/. Pentru a afla cat de armonios se dezvolta copiii lor si cum pot imbina in educatia lor activitatile in aer liber cu elementele erei digitale. Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate la inceputul lunii august.