Corina Bud, Noemi Meilman, Ana Morodan si Mirela Bucovicean, protagoniste ale proiectului Hyundai „Live Brilliant”
Hyundai a organizat de curand actiunea „Live Brilliant”, prin intermediul careia patru nume reprezentative din industriile modei, muzicii si comunicarii au luat parte la un experiment inedit, punand in lumina reflectoarelor o zi din viata lor. Actiunea a fost organizata de catre Hyundai Auto Romania, care a asigurat o flota de 4 unitati: noul Hyundai i10, i30, Elantra Facelift si ix35 Facelift.
Corina Bud, Noemi Meilman, Ana Morodan si Mirela Bucovicean au raspuns pozitiv provocarii inaintate de catre Hyundai, care a demarat incepand cu anul anterior, campania desfasurata la nivel global Live Brilliant. Aceasta incurajeaza clientii sa descopere valorile „Modern Premium” ale companiei si sa beneficieze de experiente dincolo de asteptari.Timp de o zi, cele patru prietene au fost insotite fiecare de catre un model Hyundai. Optiunea Corinei Bud a fost SUV-ul ix35, Noemi Meilman a descoperit spatiul generos oferit de compacta i30, Ana Morodan a profitat de experienta urbana la volanul noului i10, in timp ce Mirela Bucovicean a preferat liniile fluide si elegante ale modelului Hyundai Elantra Facelift.
„Design-ul inovator, dotarile intuitive si spatiul de depozitare generos oferite de catre SUV-ul compact raspund cerintelor si stilului meu de viata. Hyundai ix35 Facelift a fost o alegere fireasca, completand cu succes o zi “brilliant”, alaturi de prietene si de fiul meu, Robin”, a declarat Corina.
Insotite in permanenta de catre cele patru unitati Hyundai, fetele au descoperit placerea de a conduce si versatilitatea modelelor propuse, care se pliaza perfect pe necesitatile si caracterul fiecareia. Indiferent de momentul zilei ales: la o cafea cu prietenele in oras, la cumparaturi, la plimbare alaturi de familie, la ora de pilates sau in drum spre gradinita copilului, modelele Hyundai se adapteaza cu succes diferitelor stiluri de viata, oferind momente de relaxare si bucurie.
„Am descoperit cu mare placere noul Hyundai i10. Imi plac modelele urbane, care imi permit sa fac fata cu usurinta traficului din Bucuresti. Sunt importante criteriile precum performanta si nivelul de echipare, dar imi doresc, de asemenea, o masina cu care sa ma identific, care sa fie caracterizata printr-un design atractiv si printr-o culoare deosebita. Noul Hyundai i10 a fost o surpriza placuta pentru mine. E dragoste la prima vedere, iar dupa o zi la volanul ei, m-a convins ca vom fi nedespartite”
Experientele traite de cele patru protagoniste vor fi impartasite publicului timp de trei saptamani prin intermediul conturilor lor de pe retelele sociale, dar si prin intermediul blogurilor pe care le administreaza: http://www.placerileluinoe.ro, http://www.anamorodan.com/ si http://www.molecule-f.com/blog/tag/mirela-bucovicean/ .
Toate momentele suprinse de cele patru protagoniste, insotite de modelul Hyundai preferat, au subliniat importanta autovehiculului in viata fiecareia, reconfirmand mesajul transmis de catre producatorul auto prin intermediul campaniei Live Brilliant. In viziunea Hyundai, masina nu este doar un simplu mijloc de transport, intrucat aceasta face parte din viata clientilor, surprinzand emotii si trairi, fie ca acestea sunt legate de persoana iubita, familie sau prieteni.