Cel mai nou instrument pentru măsurarea impactului vizitelor reprezentanților medicali, acum și în România
Call Performance Quality este programul de ultimă generație utilizat la nivel mondial de companiile farmaceutice pentru a-și evalua reprezentanții de vânzări într-un mod obiectiv și profesionist, astfel încât să identifice elementele necesare dezvoltării și îmbunătățirii performanțelor acestora.
Rezultate pentru 35 de companii internaționale din 34 de țăriProgramul a fost dezvoltat de către firma britanică Sapentis, cu o expertiză solidă în evaluarea forței de vânzări din industria farmaceutică acumulată în peste 15 ani de experiență cu 35 de organizatii internaționale de top, din 34 de țări, punând la dispozitia companiilor experiența a 26.000 de evaluări cu benchmark din industrie. Reprezentantul exclusiv în România este Advanced & Creative Development Solutions.
Reprezentanții de vânzări evaluați de către medici
Programul de evaluare se construiește personalizat pentru fiecare companie și oferă un diagnostic rapid și detaliat al calității vizitelor de vânzări făcute de reprezentanții medicali, cu impact imediat în ROI. Într-o singură zi poate fi evaluată o întreagă echipă – de la 10 la 100 de reprezentanti medicali, totul în aceeași locație. Evaluarea este făcută de către medici, iar rezultatele se materializează într-un set consistent de rapoarte care generează în detaliu date despre performanța individuală, performanța echipei, la nivel local si/ sau regional. De asemenea performanțele echipei pot fi comparate cu cele ale altor echipe din industrie.
Printre companiile care au avut rezultate notabile prin utilizarea acestui program se numără Abbott, AstraZeneca, Roche, Takeda, NovoNordisk, Bausch & Lomb, Teva, Bayer, Sanofi-Aventis, Bristol-Myers Squibb, Viropharma, Novartis.