Ce spune telefonul despre tine: Utilizatorii Android sunt sinceri, fanii Apple sunt aventurieri
Deţinătorii de telefoane cu sistem de operare Android sunt mai modeşti şi mai agreabili, în timp ce fanii iPhone sunt mai interesaţi de bani şi de statutul lor social, relevă un studiu recent.
Alegerea telefonului poate spune mai multe decât te-ai aştepta despre personalitatea ta. Un studiu recent arată că utilizatorii de telefoane cu sistem de operare Android sunt mai oneşti şi mai modeşti decât cei care au iPhone. În schimb, fanii telefoanelor produse de Apple sunt mai extrovertiţi şi mai înclinaţi să considere telefonul un obiect care le confirmă statutul, relatează cotidianul britanic Daily Mail.
Cercetarea efectuată de savanţii de la University of Lincoln and Lancaster University a descoperit că fanii Android sunt mai în vârstă decât cei care folosesc iPhone. De regulă, bărbaţii optează mai mult decât femeile pentru Android, acestea preferând iPhone. Totodată, fanii telefoanelor cu Android sunt persoane mai sincere, mai agreabile şi mai puţin interesate de bani decât cei care aleg Apple, mai înclinaţi spre aventură şi mai tentaţi să încalce regulile pentru propriul câştig.
Potrivit ziarului citat, este pentru prima oară când un studiu identifică o legătură între personalitate şi tipul telefonului. "Deşi sunt foarte similare la nivel de funcţionalitate, politicile şi campaniile de markating ale companiilor producătoare sugerează că există diferenţe individuale între utilizatorii acestor două produse. Acestea nu au fost însă niciodată investigate la nivel empiric", arată Dr. Ellis şi colegii săi în studiul publicat de jurnalul de specialitate Cyberpsychology, Behavior and Social Networking.
Cercetarea efectuată de savanţii de la University of Lincoln and Lancaster University a descoperit că fanii Android sunt mai în vârstă decât cei care folosesc iPhone. De regulă, bărbaţii optează mai mult decât femeile pentru Android, acestea preferând iPhone. Totodată, fanii telefoanelor cu Android sunt persoane mai sincere, mai agreabile şi mai puţin interesate de bani decât cei care aleg Apple, mai înclinaţi spre aventură şi mai tentaţi să încalce regulile pentru propriul câştig.
Potrivit ziarului citat, este pentru prima oară când un studiu identifică o legătură între personalitate şi tipul telefonului. "Deşi sunt foarte similare la nivel de funcţionalitate, politicile şi campaniile de markating ale companiilor producătoare sugerează că există diferenţe individuale între utilizatorii acestor două produse. Acestea nu au fost însă niciodată investigate la nivel empiric", arată Dr. Ellis şi colegii săi în studiul publicat de jurnalul de specialitate Cyberpsychology, Behavior and Social Networking.