Renault Austral, partener de drum în Aventour 2023
MOTOR
Noul Austral este disponibil numai cu motorizări pe benzină, electrificate. Fiecare dintre cele trei propulsoare vine cu un sistem de recuperare a energiei pierdute la frânare.
Intrarea în gamă se face cu deja cunoscută unitate de 1.3 litri, cu sistem micro hibrid la 12 V. Noua mașină este disponibilă în versiuni de 140 și 160 de cai putere. Clienții pot opta pentru o transmisie manuală sau pentru una automată, X-Tronic.
Noul Renault Austral poate fi comandat și alături de un sistem de propulsie full-hybrid. Această motorizare, denumită oficial E-Tech Hybrid, este oferită cu 160 și 200 de cai putere.
La fel ca în cazul lui Megane Electric, selectorul transmisiei (în cazul versiunilor echipate cu o cutie automată) a fost mutat în spatele volanului.
Ca orice mașină de ultimă generație care se respectă, noul Austral poate fi echipat cu 32 de sisteme ADAS. Lista include, printre altele, Active Driver Assist, Adaptive Cruise Control, funcție Stop & Go, Lane Centering, Traffic Sign Recognition, vedere la 360 de grade, Full Automated Park Assist și Lane Departure Warning.
Intrarea în gamă se face cu deja cunoscută unitate de 1.3 litri, cu sistem micro hibrid la 12 V. Noua mașină este disponibilă în versiuni de 140 și 160 de cai putere. Clienții pot opta pentru o transmisie manuală sau pentru una automată, X-Tronic.
Noul Renault Austral poate fi comandat și alături de un sistem de propulsie full-hybrid. Această motorizare, denumită oficial E-Tech Hybrid, este oferită cu 160 și 200 de cai putere.
La fel ca în cazul lui Megane Electric, selectorul transmisiei (în cazul versiunilor echipate cu o cutie automată) a fost mutat în spatele volanului.
Ca orice mașină de ultimă generație care se respectă, noul Austral poate fi echipat cu 32 de sisteme ADAS. Lista include, printre altele, Active Driver Assist, Adaptive Cruise Control, funcție Stop & Go, Lane Centering, Traffic Sign Recognition, vedere la 360 de grade, Full Automated Park Assist și Lane Departure Warning.