Ți s-a întâmplat să treci pe lângă un om harnic care vinde la margine de drum produse tradiționale făcute din cele mai bune și naturale ingrediente, dar să-l observi prea târziu ca să mai poți opri? Sau să cauți în călătoriile tale prin țară bunătăți care au gustul delicios de altădată și să nu le găsești?
Mastercard te poate ajuta și pe tine!
Acum este momentul să-ți îndeplinești toate acele multe planuri și visuri pe care ți le-ai făcut cât ai stat închisă în casă pe timp de pandemie. Mastercard a lansat campania națională „Acum e de Neprețuit” și, alături de INNA, imaginea campaniei, te îndeamnă să îți urmezi planurile de dezvoltare personală și profesională, să profiți de oportunități și experiențe de neprețuit. Îi poți avea ca mentori pe INNA, Chef Sorin Bontea, Omid Ghannadi și George Buhnici, patru experți care și-au transformat pasiunile în cariere de succes.
Ne vedem în Aventour!
Aventour la feminin începe pe 8 iunie, la ora 9.00am, și va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour pe paginile de Facebook Eva și Automarket și pe conturile de Instagram Eva și Automarket. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului, vom avea câte un articol la finalul fiecărei zile, câte un rezumat video al fiecărei zile și mărturiile fetelor după ce vor fi condus mașinile implicate în eveniment. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
PARTENERII ȘI PRIETENII EVENIMENTULUI
Bineînțeles, acest eveniment avea nevoie de piloni, adică de un grup de parteneri importanți, gata să împărtășească aceeași dragoste pentru aventură.
Partenerul principal al „Aventour la feminin” este TEXTAR, lider mondial în echipamente de frânare. Este recunoscut ca furnizor oficial pentru toate mărcile importante din domeniu și va avea grijă să frânăm la timp și în siguranță. Foarte important, le va preda fetelor o lecție de conducere defensivă.
Nu puteam pleca la drum cu două mașini electrice și una plug-in hybrid, fără să avem alături de noi cel mai important jucător pe piața punctelor de încărcare din România și sud-estul Europei. RENOVATIO se alătură „aventurului” cu energie bună, livrată prin cele mai rapide prize.
Ce ar fi un tur dedicat femeilor fără un partener cu o experiență uriașă în zona produselor de îngrijire și înfrumusețare. Și de unde putea veni acest partener, dacă nu din Franța. SEPHORA ROMÂNIA se alătură turului pentru că înțelege nevoia unor produse cosmetice special adaptate mobilității.
Într-un astfel de tur ai nevoie de plăți ușoare, făcute cu un card care garantează rapiditate și servicii premium. Indiferent de comerciant, de zonă și de tipul afacerii. Prin urmare, în „Aventour la feminin” vom fi ajutați de prietenii de la MASTERCARD.
Pe parcursul celor 4 zile vom căuta să descoperim locuri spectaculoase din țară. Iar pentru asta va trebui să ieșim de pe drumurile cunoscute și chiar să ne îndepărtăm de confortul restaurantelor. Nici o grijă. Serviciul de livrare tazz by eMaga promis că ne va alimenta cu mâncăruri alese, comandate de la bucătăriile din zonă.
Vor fi zile lungi, cu mulți kilometri, și rezervele de energie ar putea fi pe minus. Așa că n-am ezitat să luăm alături de noi și o cafea premium: DAVIDOFF.
Pentru că ne dorim să găsim locuri speciale, cu povești speciale, ne-am luat drept ghid CARDUL RADIO GUERILLA, oferit de Libra Bank. Acesta ne va indica avanposturile unde beneficiem de discounturi de nerefuzat.
***
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România
8-11 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri: