Lanţul franţuzesc de brutării Paul şi-a consolidat poziţia pe piaţa locală prin deschiderea celei de-a 14-a unităţi din România, în Cluj-Napoca. În noua brutărie Paul s-au investit aproximativ 450.000 de euro, fiind dotată cu cele mai noi utilaje pentru prepararea produselor şi diverse facilităţi.
Aceasta este amplasată în centrul comercial Polus Center, la parter, intrarea 4. Cluj este cel de-al treilea oraş din România în care Paul se extinde ca reţea, după Bucureşti şi Ploieşti.
„Paul este un brand franţuzesc din ce în ce mai iubit în România, iar noi facem toate eforturile pentru a ajunge cât mai aproape de clienții noștri, prin dezvoltarea rețelei la nivel local şi diversificarea gamei de produse. Încercăm să aducem în cât mai multe oraşe din România filosofia brandului Paul și conceptul „L’art de vivre à la française”, cu accent pe experiențe pline de stil și rafinament pentru consumatori. Ne bucurăm să fim prezenți de anul acesta în Cluj și sperăm că Paul își va găsi mulți fani aici”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Brutăria Paul din Polus Center Cluj are o suprafaţă totală de 154 metri pătraţi şi o capacitate de 36 locuri în care peste 20 de angajaţi deservesc clienţii zilnic. Designul păstrează elementele de identitate ale Paul, decorul fiind un mix al stilurilor franțuzești rustic şi chic, asemeni brutăriilor tradiţionale. Pentru mobilier s-au folosit materiale din lemn, iar ca notă de eleganţă şi distincţie este culoarea neagră caracteristică brandului.
Clienţii vor găsi aici o gamă diversificată de produse preparate după reţete tradiţionale franţuzeşti. Din meniu fac parte produse de viennoiserie, oferte pentru micul dejun, prânz, gustări uşoare, deserturi precum macarons, eclere cu vanilie, ciocolată şi cafea, Moelleux aux Chocolat, Tartelettes şi alte delicii plus o gamă diversificată de pâini.