Miele a dus în România în 2015 cele mai noi tehnologii în materie de electrocasnice premium
Casă şi familie · Acasa / 20.01.2016

Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a lansat în 2015 electrocasnice premium cu tehnologii unice în lume. Miele a adus în România, prima mașină de spălat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu funcția de detartrare automată, CM 7500, prima mașină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, DGM 6800.

Totodată Miele România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 64% pe piața din România, în 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare creștere anuală a vânzărilor înregistrată de Miele în România. Compania a realizat o cifră de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele, mașinile de spălat rufe și uscătoarele.


         „Piața de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienții sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor, la design-ul și durabilitatea acestora, deci mai dispuși să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienții Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție”, declară Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România.


    Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive și a extins rețeaua de distribuție în toată țara:
•    Lansarea showroom-ului online de electrocasnice premium Miele pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse Miele
•    Deschiderea celui de-al treilea magazin exclusiv Miele din România, la Sibiu, amplasat central, care expune toate categoriile de produse Miele disponibile în România;


•    Inaugurarea magazinului exclusiv de la Târgu Mureș, al patrulea din România, cu o suprafață de 60 de metri pătrați;
•    Parteneriatul cu rețele de retail electro-IT, Altex și Flanco.


    Astfel, creșterea vânzărilor Miele România în 2015 a fost susținută de implementarea planului de business pe care compania l-a început acum doi ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei, București.
    La finalul anului trecut, Miele România avea o rețea de 30 parteneri și 70 de magazine, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar produsele brandului, rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electro-IT.


Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro