Stii sa-ti planifici timpul?
Nu are rost sa ne ascundem dupa deget: ni se intampla tuturor, cateodata, sa avem momente cand, metaforic vorbind, "omoram timpul". Si, ceea ce este cel mai neplacut, nu stim nici noi...
Nu are rost sa ne ascundem dupa deget: ni se intampla tuturor, cateodata, sa avem momente cand, metaforic vorbind, "omoram timpul". Si, ceea ce este cel mai neplacut, nu stim nici noi cum de se intampla acest lucru, pentru a putea preveni, pe viitor, aceasta situatie.
Dar, pur si simplu, asa se petrec lucrurile uneori: ne trezim ca am ajuns la sfarsitul programului si nu am realizat mare lucru din ceea ce ne propuseseram. Aceasta, cu toate ca nu se poate spune ca ne-am fi indeletnicit cu altceva in timpul zilei. Insa taraganam, fara sa ne dam seama...
Andreea Dumitrache, PR specialist Petrom, este de parere ca unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii seama in context este planificarea. "Mail-urile curg si, daca le rezolvi haotic (cand unul, cand altul, cand doua simultan), nu reusesti sa termini proiectele importante.
De aceea, iti faci un plan saptamanal, care sa cuprinda, in linii mari, ce ai de facut in saptamana care urmeaza, in felul urmator: activitatea, prioritatea acesteia (a - urgente, b - importante, c - rutina), durata estimata si data sau ora la care va fi incheiata. Acest plan trebuie urmarit cu strictete si finalizat.", considera Andreea Dumitrache.
Iti va fi mult mai usor sa iti indeplinesti sarcinile in felul acesta, pentru ca nu risti sa te pierzi in amanunte. Sistematizarea a fost intotdeauna de folos.
De asemenea, este important sa nu te lasi intrerupta de la lucru. Vorba aceea cu "pauzele lungi si dese" este doar o vorba. Pe de alta parte insa, daca stii ca trebuie sa iti iei masuri de precautie, fa acest lucru. De exemplu, stabileste o durata limita pentru o convorbire telefonica si respecta acest termen.
Dar, pur si simplu, asa se petrec lucrurile uneori: ne trezim ca am ajuns la sfarsitul programului si nu am realizat mare lucru din ceea ce ne propuseseram. Aceasta, cu toate ca nu se poate spune ca ne-am fi indeletnicit cu altceva in timpul zilei. Insa taraganam, fara sa ne dam seama...
Andreea Dumitrache, PR specialist Petrom, este de parere ca unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii seama in context este planificarea. "Mail-urile curg si, daca le rezolvi haotic (cand unul, cand altul, cand doua simultan), nu reusesti sa termini proiectele importante.
De aceea, iti faci un plan saptamanal, care sa cuprinda, in linii mari, ce ai de facut in saptamana care urmeaza, in felul urmator: activitatea, prioritatea acesteia (a - urgente, b - importante, c - rutina), durata estimata si data sau ora la care va fi incheiata. Acest plan trebuie urmarit cu strictete si finalizat.", considera Andreea Dumitrache.
Iti va fi mult mai usor sa iti indeplinesti sarcinile in felul acesta, pentru ca nu risti sa te pierzi in amanunte. Sistematizarea a fost intotdeauna de folos.
De asemenea, este important sa nu te lasi intrerupta de la lucru. Vorba aceea cu "pauzele lungi si dese" este doar o vorba. Pe de alta parte insa, daca stii ca trebuie sa iti iei masuri de precautie, fa acest lucru. De exemplu, stabileste o durata limita pentru o convorbire telefonica si respecta acest termen.
Multumim, :-) sunt momente cand avem nevoie de sfaturi.
Mai da multe parere mai are Andreea Dumitrache asta. O fi cumva Mafalda. Am dori sa citim aricole cu specialistii mai pe subiect si nu tot timpu cu aceeasi Andreea Dumitrache.