"Consecintele neclarificarii expectatiilor fiecaruia dintre prieteni se vor vedea nu in ziua imediat urmatoare, ci peste doua-trei zile.", noteaza sursa citata. Cu alte cuvinte nu te culca pe ureche, spunandu-ti ca eventualele probleme si neclaritati se vor lamuri de la sine.
Este total incorect si lipsit de etica sa faceti apel la sentimentele ce va leaga pentru a solutiona un diferend profesional. In masura in care acest lucru este posibil, faceti abstractie de faptul ca sunteti prieteni si comportati-va ca niste simpli colegi.
Nu spune nimeni ca este usor. Dar puteti considera acest lucru in egala masura un test pentru prietenia dintre voi si pentru profesionalismul vostru.
O alta posibila problema ar putea aparea daca, la un moment dat, unul dintre voi ajunge intr-o pozitie ierarhica superioara. Daca tu esti cea care ai devenit sefa - felicitari, dar tine cont in permanenta de faptul ca prietenia cu unul dintre subordonati nu trebuie sa afecteze raporturile de serviciu si cu atat mai putin calitatea muncii acestuia.
Daca situatia este invers, incearca sa-ti tii in frau sentimentele de invidie. Sunt inerente si omenesti; oricat de mult si de sincer te-ai bucura pentru izbanda celuilalt, un "dracusor" nu-ti da pace si te intrebi de ce nu ai fost tu cea aleasa. Cum spuneam, este normal sa simti si asa-ceva, dar nu te lasa prada gandurilor de acest gen. Nu iti vor aduce nimic bun. Site-ul online.wsj.com iti sugereaza ca intr-o astfel de situatie, mai mult decat oricand, trebuie sa iti amintesti de partile bune ale prieteniei voastre.
Pastreaza-ti obiectivitatea, nu incerca sa profiti de situatie si tine cont de faptul ca, fata de multe alte persoane, esti favorizata: cei mai multi au doar o relatie de politete rece cu seful. Ceea ce nu este de bun augur pentru mentinerea unei atmosfere constructive si relaxate la locul de munca. Nu este cazul tau, asa incat incearca sa folosesti acest avantaj pentru a-ti imbunatati performantele.
Nu trebuie sa speculati relatia de prietenie
Este total incorect si lipsit de etica sa faceti apel la sentimentele ce va leaga pentru a solutiona un diferend profesional. In masura in care acest lucru este posibil, faceti abstractie de faptul ca sunteti prieteni si comportati-va ca niste simpli colegi.
Nu spune nimeni ca este usor. Dar puteti considera acest lucru in egala masura un test pentru prietenia dintre voi si pentru profesionalismul vostru.
Schimbari in ierarhie?
O alta posibila problema ar putea aparea daca, la un moment dat, unul dintre voi ajunge intr-o pozitie ierarhica superioara. Daca tu esti cea care ai devenit sefa - felicitari, dar tine cont in permanenta de faptul ca prietenia cu unul dintre subordonati nu trebuie sa afecteze raporturile de serviciu si cu atat mai putin calitatea muncii acestuia.
Daca situatia este invers, incearca sa-ti tii in frau sentimentele de invidie. Sunt inerente si omenesti; oricat de mult si de sincer te-ai bucura pentru izbanda celuilalt, un "dracusor" nu-ti da pace si te intrebi de ce nu ai fost tu cea aleasa. Cum spuneam, este normal sa simti si asa-ceva, dar nu te lasa prada gandurilor de acest gen. Nu iti vor aduce nimic bun. Site-ul online.wsj.com iti sugereaza ca intr-o astfel de situatie, mai mult decat oricand, trebuie sa iti amintesti de partile bune ale prieteniei voastre.
Pastreaza-ti obiectivitatea, nu incerca sa profiti de situatie si tine cont de faptul ca, fata de multe alte persoane, esti favorizata: cei mai multi au doar o relatie de politete rece cu seful. Ceea ce nu este de bun augur pentru mentinerea unei atmosfere constructive si relaxate la locul de munca. Nu este cazul tau, asa incat incearca sa folosesti acest avantaj pentru a-ti imbunatati performantele.
Fiti intelepti ! Alegeti informatiile cele mai bune .O informatie surpriza foarte foarte foarte cautata =>o gasiti daca intrati pe;http://www.magneticmarketing.ro/?r=8cabb0d0e28a5f7a4f59b6003458faf9