Despre eticheta si etica profesionala cu Flori Stoian, ambasadorul Avanti Furs
Carieră · Sfaturi / 19.01.2016

Sfârsitul anului trecut a venit cu o colaborare grandioasă pentru Flori Stoian. Fiind unul dintre promotorii industriei de fashion-business din România, Flori Stoian a fost desemnată ambasadorul local al brandului Avanti Furs.

Vorbim despre unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa de blănuri locale, dar şi internaţionale.

Cum a început colaborarea cu Avanti?

Aş începe cu eticheta…eticheta profesională, sigur. Cred ca acest aspect m-a alăturat brandului Avanti  Furs. Pentru mine, este  foarte importantă identitatea profesională, fapt pentru care aleg în permanenţă colaborări, proiecte ce au viziune comună cu a mea; altfel spus, mă identific cu elemenete de unicitate, calitate şi de inovaţie. Colaborarea cu Avanti Furs a început în urmă cu un an,  dar numirea mea în calitate de  brand ambassador s-a produs în urma unor evaluări a strategiei de comunicare.

De ce Avanti Furs?

Pentru că acest brand  are o etichetă ” high” şi personal vorbind, eu sunt onorată să fiu ambasadorul local al acestei case, fiind aliniată la standarde internaţionale, alături de personalităţi internaţionale precum:  Naomi Campbell, Lady Gaga sau Janet Jackson. Avanti Furs este unul dintre cele mai puternice  brand-uri din zona de lux, fiind o afacere de familie, ce îşi are originea în regiunea Kastoria, Grecia. Cu o tradiţie de peste 150 de  ani, Avanti reuşeşte să rămână  un jucător important pe piaţa de blănuri din România, fiind localizat în cadrul unuia dintere cele mai apreciate hoteluri din Bucureşti. As spune că am fost primul magazin din galeria comercială din Marriott, fapt ce mi-a oferit garanţia calităţii atât mie, cât şi clienţilor noştri.

Care sunt valorile brandului?

Calitate, calitate, calitate! Si tot calitatea a făcut posibilă colaborarea cu Flori Stoian, pe care o considerăm  un reper important în sfera de fashion-business din Romania. Impreuna cu oficialii brandului, am decis sa desemnam un etalon care sa ne reprezinte; ne-am dorit o femeie puternica, cu o imagine estetica impecabila, dar care sa transmita corect mesajul companiei. Este pentru prima data, în cei 17 ani de cand conduc aceasta companie in România, când  aplicăm această strategie de brand.  


Cât despre produsele noastre, vă pot spune că şi -au creat eticheta încă de la începuturile  brandului în Romania, astfel că avem clienţi fideli care ne cunosc până la cele mai mici detalii. In privinţa vânzărilor, mizam pe luna februarie ca fiind una dintre vârfurile acestui sezon, ca urmare a reducerilor substanţiale de preţ, spune Gabriela Neagu, country manager Avanti Furs.

De la etichetă, la etică profesională…?

Etică profesională? Va dau un exemplu despre cum văd acest aspect raport la domeniul meu de activitate: Înainte de a realiza emisiuni de modă, aveam un mic business în design vestimentar.  Când am început să promovez  designerii români, am orientat această afacere către segmente conexe precum: producţie sau consultanţă în modă, nemaiputând să mă etichetez ca un brand propriu-zis. Motivul? Raţiunea profesională. Ca o notă personală, vă pot spune că nu ştiu să fac lucruri mici. Metaforic vorbind, pentru a ajunge în vârful piramidei, parcurg toate treptele  simultan, chiar dacă acest fapt implică un efort triplu către atingerea obiectivului. Algoritmul acesta este valabil şi în prezent, în proiectele de business şi de media  la care lucrez.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro