In context, site-ul citynews.ca iti recomanda sa nu iti asumi responsabilitati complexe de una singura. Aici este, pana la urma, o capcana: ai putea porni de la premisa ca, in felul acesta, te vei face remarcata.

Dar gandeste-te: in cel mai bun caz, sarcina asumata iti va rapi o mare parte din timp si iti va scadea, poate, eficienta. Nu este momentul acum sa faci pe eroina sau, cel putin, nu de una singura. Rezultatele ar putea fi contrare celor scontate.

Sursa mentionata iti recomanda si sa ai o discutie cu seful tau, in legatura cu modalitatile cele mai bune de a-ti imbunatati productivitatea. Nu de alta, dar este foarte posibil sa nu ti se mai puna la dispozitie acelasi buget ca pana acum, de pilda. Este momentul sa te pui la punct cu aceste noutati, inainte de a planui demararea unui nou proiect.


Implica-te si asuma-ti initiative. Este cu atat mai recomandabil sa faci acest lucru, cu cat exista posibilitatea ca efectivul sa scada si implicarea ta va fi, cu siguranta, apreciata. Cu toate acestea insa, ai grija sa nu iti asumi indatoriri pentru care nu esti pregatita; nu este momentul acum sa inveti din mers, decat daca nu exista alta solutie.

In cazul in care ti se propune acest lucru, nu te eschiva, dar recunoaste cinstit ca nu ai competentele necesare. Ai grija cum formulezi. "A spune 'nu' este, clar, o necesitate, dar trebuie sa motivezi 'pe limba companiei' de ce e un 'Nu'. Adica, sa spui ceva gen: 'Nu vreau sa imi asum responsabilitati pe care nu sunt sigura ca o sa le pot indeplini cum trebuie'.", atrage atentia Andreea Dumitrache.
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro