Transavia lansează programul „Ora de nutriție”
Actualitate / 24.10.2013

Compania Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, continuă campania educațională cu privire la beneficiile consumului cărnii de pui, readucând în atenția românilor obiceiurile sănătoase și oferindu-le, în același timp, opțiuni pentru o alimentație echilibrată prin produse de cea mai înaltă calitate.

Astfel, începând cu luna noiembrie a acestui an, Transavia va susține în mai multe școli bucureștene programul “Ora de nutriție”, prin care își propune să ofere elevilor informații cuprinzătoare legate de necesitatea abordării unui stil de viață sănătos.

În cadrul acestui program, Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Membru de Onoare al Academiei Române și expert în nutriție, va oferi elevilor lecții de nutriție și le va vorbi despre cât de importantă este alimentația sănătoasă pentru calitatea vieții și pentru dezvoltarea armonioasă a organismului.


“Educația copiilor în ceea ce privește alimentația sănătoasă trebuie să înceapă încă de la vârste fragede, atât în familie, cât și în instituțiile de învățământ. Mulți dintre tinerii de astăzi fac alegeri absolut nesănătoase. Aportul zilnic de nutrienți necesari organismului se află în alimente proaspete, pe care trebuie să le consume în mod corespunzător”, spune Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu.
Conform studiului iniţiat de Transavia la finalul anului 2012, carnea de pui se află în topul preferințelor românilor, fiind consumată de peste 65% dintre aceștia, aproape zilnic.


“Carnea reprezintă principala sursă de proteine de calitate din alimentaţie. Cu toate acestea, se recomandă variantele mai slabe, cu conţinut variabil de grăsimi, precum carnea de pui. Pe lângă aportul de proteine, carnea de pui, fără piele, conţine minerale şi vitamine extrem de benefice pentru sănătate”, a adăugat Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu.

Transavia promovează alegerile alimentare naturale și în mediul online, oferind utilizatorilor alternative de alimentaţie sănătoasă. Pentru mai multe informații, accesați

www.fragedo.ro, www.transavia.ro sau pagina de Facebook TransaviaToateCeleBune.


Transavia, societate pe acţiuni cu capital privat integral românesc, este liderul pieţei româneşti a cărnii de pasăre. În prezent,  Grupul Transavia produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania. Transavia deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi două ferme vegetale.

Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia.

Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu şi deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium). Transavia este prezentă pe piaţa internaţională prin exporturi în ţări din Comunitatea Europeană (printre care Marea Britanie, Franţa, Spania si Croația), Africa şi Orientul Apropiat.

În 2006, Transavia a fost distinsă cu titlul de furnizor al Casei Majestăţii Sale Regele Mihai I.

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro