Murmur, brand-ul românesc preferat al celebrităților de la Hollywood, inovează intersecția dintre modă și tehnologie printr-o experiență de live shopping direct de pe podium.
MURMUR, brand-ul românesc de modă care a atras atenția numelor mari de la Hollywood, precum Lady Gaga, Beyonce, Madonna și Kardashians, aduce moda mai aproape de consumatori prin intermediul conceptului inovator de live shopping - o tehnologie de ultimă generație ce permite cumpărarea în timp real a ținutelor expuse pe podium din orice colț al lumii.
Un demers în premieră în România, live shopping-ul MURMUR va permite consumatorilor să urmărească în timp real evenimentul de lansare a noii colecții Spring/Summer ‘23 și să achiziționeze produsele preferate așa cum apar ele pe podium, în timpul defilării. Pe parcursul evenimentului, atât participanții cât și cei de acasă vor urmări un concept special de prezentare, ce reunește elementele de scenografie, lumini și tehnologie sub același manifest: o colecție despre feminitate și senzualitate, în accepția MURMUR.
"La MURMUR, moda și tehnologia se completează reciproc într-un mod creativ,
unic, astfel încât să ofere consumatorilor o experiență personalizată și
interactivă, care celebrează feminitatea în toate ipostazele sale. Prin acest
demers, ne dorim să schimbăm percepția asupra modei ca element de
nișă - doar pentru anumite ocazii sau categorii demografice. Vrem să fie la
îndemâna tuturor celor care apreciază arta și frumusețea, iar acum tehnologia
ne permite să aducem moda mai aproape de consumatori decât oricând
înainte.
Spring/Summer '23 este o colecție ce reunește piese-semnătură, precum fustele, rochiile și corsetele iconice purtate de vedete, piese esențiale, de tip tricouri cu imprimeu specific MURMUR și colanți, dar și piese cu totul noi, ce ating prin croieli feminine și cromatică light zona de cocktail, de seară, dar și de bridal.
Inovând experiența cumpărăturilor online, live shopping-ul oferă utilizatorilor o platformă prin care pot interacționa în timp real, depășind astfel experiența clasică de shopping online. Prin tehnologia realizată de compania românească Streams.live, utilizatorii au posibilitatea de a lăsa comentarii și de a primi răspunsuri imediate, de a primi recomandari de styling și de a accesa informații detaliate despre produs, care îi vor ghida în deciziile lor de cumpărare.
"Experiența noastră arată că sesiunile de live shopping genereaza o rată de
conversie de aproximativ 10%, de 5 ori mai mare decât media de 2% a
comerțului electronic clasic. Live shopping-ul oferă o experiență de cumpărare
interactivă, care îmbină avantajele cumpărăturilor în magazin cu cele ale
comerțului electronic. Asta ne spun anii de colaborare cu numeroase branduri cu
prezență atât locală, cât și internațională, precum Answear, Samsung, Kärcher,
Dacia, Tazz, Babyliss, Mayoral, Liz Earle, Valmont Cosmetics sau L'Oreal.
Pe 25 aprilie, începând cu ora 21:30, colecția Spring/Summer '23 va fi prezentată printr-un fashion show inedit ce va avea loc la restaurantul Kong din București și va fi transmisă în direct pe site-ul MURMUR.
Pentru mai multe informații despre evenimentul de live shopping regăsiți aici: https://fb.me/e/SsB6DHRE