#VeștiBune: Campania #FarfuriiLaDatorie a livrat peste 10.000 de porții de mâncare cadrelor medicale din Capitală pe durata stării de urgență
Actualitate · Social / 04.06.2020

Inițiată la începutul stării de urgență de Yellow.Menu în colaborare cu Impetum Group, campania #FarfuriiLaDatorie a pornit ca un demers de solidaritate față de cei din prima linie.

Printr-un efort colectiv, au fost livrate peste 10.000 de porții de mâncare, asigurând zilnic o masă caldă pentru medicii și personalul auxiliar de la spitalele greu încercate în plină pandemie - Institutul Matei Balș, Spitalul Colentina, Spitalul de Urgență Floreasca și Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta din Capitală. 

Conectați online, mobilizați pentru un scop comun!


Începutul anului 2020 a fost unul promițător pentru zona de food delivery, iar schimbarea din mers a strategiilor proaspăt gândite a fost un exercițiu greu, mai ales că a venit pe fondul unei pandemii. Yellow.Menu și-a dorit să ajute spitalele din prima linie și a reușit în același timp să asigure o activitate constantă pentru a își păstra angajații din bucătărie și livratorii. 

,,Am reușit să ne mobilizăm împreună și să ne unim forțele pentru a-i sprijini pe cei care s-au luptat și se luptă in continuare să salveze vieți, oferindu-le un mic ajutor zilnic, o masă caldă care să le întărească forțele. Mulțumim tuturor celor care ne-au fost alături, atât oameni generoși care s-au implicat de acasă și au vrut să ajute, cât și oameni din companii, care au răspuns atât de prompt apelului nostru și cu ajutorul cărora #FarfuriiLaDatorie a făcut o diferență. Sunt recunoscător în special față de Impetum Group, care prin implicarea activă încă de la început și-a arătat solidaritatea față de comunitate și fără de care această campanie nu ar fi fost posibilă
” - a declarat Mădălin Negru, administrator Yellow.Menu.

Yellow.Menu și Impetum Group, primul grup românesc dedicat misiunii de a maximiza valoarea de business din oricare etapă din viața unei companii, au mobilizat la datorie peste 10.000 de farfurii în cele aproximativ două luni de campanie. Au fost donate 3175 de porții de mâncare, dintre care 2104 prin intermediul platformei Yellow.Menu, iar 1071 de mese calde au fost asigurate de către companii. 

EOS KSI România a trimis 500 de farfurii la datorie, în timp ce angajații companiei Servier Pharma s-au mobilizat în nume propriu și au donat 500 de mese calde.

Alături de noi în campania #FarfuriiLaDatorie au luat parte și cei de la Albalact, care ne-au asigurat necesarul de produse lactate, Inbox Solutions, ce ne-au oferit cutii termoizolante pentru transporturi în siguranță și Line Agency România, pe partea de comunicare și implementare a campaniei. 

Yellow.Menu continuă campania #FarfuriiLaDatorie


Deși starea de urgență s-a încheiat, pericolul nu a trecut încă, iar medicii au în continuare nevoie de ajutorul nostru. Yellow.Menu continuă să livreze #FarfuriiLaDatorie către Institutul Matei Balș, pe tot parcursul săptămânii, până pe 11 iunie.

Campania #FarfuriiLaDatorie ne-a arătat tuturor cât de importantă este solidaritatea în momente dificile și totodată faptul că doar împreună suntem mai puternici și putem să depășim orice încercare!


Yellow Menu
Yellow.Menu este un start-up românesc fondat în 2015, care livrează calitate de 5 ani, oferind clienților săi o alternativă sănătoasă și diferită prin schimbarea meniului în fiecare zi, devenind un reper pe piața de food din București. Cu o cifră de afaceri de 700.000 de euro și 40.000 de livrări în 2019, business-ul și-a continuat trendul ascendent și își dorește să devină alegerea principală pentru o masă sănătoasă a consumatorului din București.

Impetum Group
Impetum Group este grupul românesc care aduce la un loc capital, management și servicii. Dedicat misiunii de a maximiza valoarea de business în oricare etapă din viața unei companii, Impetum Group s-a format din reunirea a trei jucători de prestigiu din mediul de afaceri românesc. Este vorba despre CITR, liderul pieței de insolvență din România, ROCA, prima soluție de consolidare a IMM-urilor românești care au un viitor valid, dar traversează un moment dificil, și ROCA X, un proiect destinat start-up-urilor disruptive din piața de tehnologie. 
Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro