Bringo oferă livrare gratuită personalului medical și vârstnicilor
Actualitate · Social / 20.05.2020

Bringo - serviciul de cumpărături prin aplicație - vine în sprijinul personalului medical și al persoanelor peste 65 de ani, oferindu-le livrare gratuită la fiecare comandă, până pe 30 iunie.

Din 16 aprilie, Bringo a eliminat taxele de livrare pentru comenzile plasate de vârstnici sau de personalul medical în semn de solidaritate și apreciere pentru aceste categorii.
 

Recunoștință și respect pentru toată munca depusă de cei din prima linie 

 
”Misiunea Bringo este de a ușura viața oamenilor, zi de zi, printr-un serviciu personalizat de cumpărături, prin intermediul căruia clienții își pot pregăti lista celor necesare din confortul casei lor, înlocuind vizita la magazin cu livrarea directă, la ușă. În această perioadă, sarcina noastră a devenit mai importantă ca oricând. În plus, ne străduim să acordăm o atenție specială categoriilor vulnerabile, de aceea am eliminat taxa de livrare pentru persoanele în vârstă, astfel încât aceștia să poată rămâne în siguranță în casele lor. Am procedat la fel în cazul personalului medical, arătând, astfel, profunda noastră recunoștință și respectul pentru toată munca depusă de cei din prima linie.”
spune Bringo Marketing Manager.
  
Pentru a beneficia de livrarea gratuită, personalul medical este rugat să prezinte livratorului, în momentul predării comenzii, un document care să ateste angajarea într-o insituție medicală. Persoanele peste 65 de ani sunt rugate să prezinte cartea de identitate, taxa de livrare fiind dedusă ulterior de către livrator.  
 

Livrarea are loc în condiții de siguranță 

 
Pentru a minimiza riscurile, întregul proces are loc în condiții de siguranță: livratorii Bringo sunt echipați cu măști de protecție și mănuși și sunt instruiți să evite cât mai mult contactul cu clienții.
 
Bringo este un serviciu rapid de cumpărături, care funcționează prin intermediul unei aplicații mobile. Utilizatorii introduc adresa de livrare, aleg unul dintre magazinele disponibile (hipermarket, farmacii, cofetării etc) - introduc produsele în coșul de cumpărături și plasează comanda. Un livrator preia comanda, alege cu grijă produsele, în funcție de preferințele clientului și le livrează la adresa indicată, în timp foarte scurt. Clienții plătesc contravaloarea cumpărăturilor conform bonului fiscal adus de livrator.
 
Serviciul este prezent în 24 de orașe din țară: București, Căciulați, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara, Galați, Oradea, Ploiești, Sibiu, Suceava, Botoșani, Baia Mare, Buzău, Drobeta, Piatra Neamț, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Roman, Târgu Jiu, Focșani, Brăila și Zalău. 

Urmăreşte-ne pe Facebook pentru ultimele noutăţi Eva.ro