Publicitatea bate filmul
Plasarea de produse in filme este de multa vreme o tactica des folosita de advertiseri. Cand mai subtila, cand prea stridenta, ea are avantajul de a fi mai putin agasanta in comparatie cu publicitatea traditionala. Product placement-ul poate fi insa mai mult decat atat: poate deveni mai puternic, luand forma marketingului de gherila.
Unul dintre trucurile prin care poti face asta este pregatirea minutioasa a scenei in care isi va face aparitia produsul. Obiectele din jur, atmosfera, lumina, toate conteaza atunci cand vrei sa potentezi produsul sau sa transmiti un mesaj anume. Un alt truc se refera la personalizarea produsului, la a-l face sa „vorbeasca”, sa creeze impresii, sa poate fi identificat cu emotiile umane. Inca ceva: ai grija intotdeauna la consecintele asupra imaginii brandului. Vrei ca targetul sa il relationeze de un anumit actor? Sau de un anumit stil de viata? Sau de un anumit sezon?
Despre contextul relaxat in care spectatorii primesc mesajul publicitar „impachetat” natural si modul in care ii determina sa asimileze mult mai usor reclama si sa se identifice cu personajele si obiceiurile lor de consum, vei afla de la Dan Chisu in cadrul celei de a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, de pe 26 septembrie la Clubul Diplomatic Bucuresti.
„De 20 de ani cochetez cu publicitatea prin festivalul Noaptea Devoratorilor de Publicitate iar in acest an am lansat si emisiunea TV Pubfiction dupa ce ani de zile am fost provider pentru Marca inregistrata, prezentata de Andi Moisescu. Insa pasiunea mea este filmul. Vin la MID ca sa va vorbesc despre cum le-am imbinat pe amandoua si mai ales despre cum publicitatea in film poate genera awareness, cota de piata si vanzari.”
- Dan Chisu