Pharma Nord, compania care a pornit cu un produs pe bază de seleniu și a ajuns un brand internațional
Fondată în 1981, de doi dintre actualii proprietari, Eli Wallin şi Sven Moesgaard, care au început o afacere prin importarea unui produs britanic pe bază de seleniu, compania Pharma Nord a devenit un brand cunoscut în foarte multe țări.
Pharma Nord este în acest an unul dintre partenerii de bază ai proiectului Eva.ro&Automarket.ro, Aventour la feminin, turul auto în care timp de patru zile, între 3 și 6 mai, patru femei influencer și prietenele lor vor testa patru mașini recent lansate în România.
Care este istoria Pharma Nord
La scurt timp după ce fondatorii Pharma Nord au dat startul unui produs pe bază de seleniu, produsul s-a dezvoltat şi a ajuns cunoscut, în prezent, sub denumirea de Bio-Seleniu®+Zinc. Mai mult, el este, acum, un produs de referinţă pentru gama din care face parte.
Pharma Nord a debutat cu un produs pe bază de seleniu, iar, acum, firma are faimă internațională
Ideea de bază de la care a pornit Pharma Nord a fost să compenseze deficienţele alimentaţiei moderne prin realizarea de suplimente alimentare cu o biodisponibilitate ridicată şi cu un efect documentat.
Dovadă că Bio-Seleniu®+Zinc, ce reprezintă, cu succes, această filozofie într-un singur produs, şi-a pavat drumul către deschiderea primelor filiale în Suedia, Anglia şi Finlanda.
Pharma Nord, compania care a introdus coenzima Q10 pe piața europeană
De-a lungul timpului, Pharma Nord şi-a câştigat, în repetate rânduri, reputaţia unui jucător inovativ şi vizionar pe piaţa nutraceuticelor (produse care conţin nutrienţi în concentraţii mari, extraşi din surse naturale integrale, perfect compatibili cu organismul uman, cu beneficii directe pentru sănătate.).
Phama Nord a fost prima companie care a introdus coenzima Q10 pe piaţa europeană. Produsul său, Bio-Quinonă Q10 a fost lansat în 1990 şi a ajuns să fie unul dintre produsele de top la nivel mondial. Practic, acest exemplu arată că Pharma Nord a fost un vârf de lance pentru piaţa pe care activează, prin transferarea noilor cunoştinţe în noile produse realizate.
Calitatea produselor Pharma Nord, confirmată de studii
Compania Pharma Nord a fost fondată plecând de la convingerea că se poate aduce ceva deosebit pe piață prin produsele sale. Toate produsele companiei au în spate multe studii clinice, iar aproximativ 140 de produse ale Pharma Nord sunt fabricate în Danemarca, în aceeași fabrică. Când se spune că Q10 conține 100 mg, atunci conține 100 mg.
De asemenea, motivul pentru care cercetătorii folosesc produsele Pharma Nord este că aceștia știu ca sunt standardizate și au la bază o documentație atent elaborată, ce oferă informații despre fabricarea și modul de acțiune.
Controlul calității, primordial
În plus, compania Pharma Nord pune accent pe controlul calității. Dacă un cercetător dorește să efectueze un studiu clinic pe subiecți umani, atunci trebuie să se asigure că fiecare tabletă conține aceeași doză de substanță activă.
Dar suplimentele alimentare sunt reglementate de legile alimentare, nu de legile destinate medicamentelor, ceea ce înseamnă că nu există cerințe de control. Deoarece suplimentele alimentare sunt făcute conform acelorași reglementări precum pâinea la brutărie, compania Pharma Nord impune cerințe mai riguroase pentru controlul calității suplimentelor proprii. Toate suplimentele sunt fabricate în Danemarca, în conformitate GMP și alte standarde farmaceutice.
Departamentul de cercetare, printre cele mai importante
Departamentul de cercetare al Pharma Nord este întotdeauna în fruntea celor mai recente descoperiri internaționale în domeniul nutriției. Studiile și articolele științifice sunt atent înregistrate și catalogate într-o bază de date cuprinzătoare de cercetare, rar întâlnită în acest sector, deținând în prezent peste 10.000 de referințe științifice. Un număr considerabil din aceste studii a fost efectuat folosind produsele proprii Pharma Nord. Baza de date de cercetare este revizuită continuu, ori de câte ori sunt publicate noi studii relevante pentru produsele Pharma Nord. Biblioteca departamentului de cercetare este un instrument vital pentru dezvoltarea de noi produse și îmbunătățirea celor existente.
Colaborare cu oameni de știință din toată lumea
Pentru că Pharma Nord nu vrea să pună pe piață nimic care să nu fie deosebit, care să nu aibă efect, este preocupată de cercetare și dezvoltare. De-a lungul anilor, Pharma Nord a colaborat cu mulți oameni de știință din toată lumea, în domenii precum cardiologie, chirurgie, oncologie, tehnologia dietei și nu numai. Această colaborare și dialogul permanent cu cercetătorii reprezintă un instrument extrem de important pentru dezvoltarea produselor companiei.
Compania are la activ peste 400 de studii efectuate cu produsele sale
Cercetarea și dezvoltarea reprezintă ADN-ul Pharma Nord. Până în prezent s-au făcut peste 400 de studii cu produsele Pharma Nord.
Peste 100 dintre ele sunt realizate cu coenzima Q10. Bio-Quinona Q10, care este formularea unică de coenzimă Q10 a companiei, este documentată în 75 de studii pe subiecti umani, care au fost publicate, dintre care 26 sunt studii clinice randomizate.
Produsele companiei și-au câștigat reputația de suplimente de calitate farmaceutică extrem de fiabile, cu siguranță, calitate, absorbtie și efect bine documentate. Compania crede în cercetare, în faptul că pentru a vedea dacă ceva funcționează, trebuie să îl testezi într-un mod științific. Pharma Nord sprijină știința în eforturile sale de a găsi noi tratamente, în special pentru a crește calitatea vieții persoanelor care, din cauza vârstei sau a bolii, pot beneficia de suplimente alimentare precum Bio-Quinonă pentru prevenirea și tratamentul deficitului de coenzima Q10.
Studiul KiSel-10 a avut standardul de aur
Din cele peste 400 de studii care au fost făcute pe produsele Pharma Nord, multe dintre ele au vizat seleniu și coenzima Q10. Cel mai important studiu este studiul KiSel-10, care a avut standardul de aur. Acesta a fost un studiu clinic randomizat, dublu-orb, controlat cu placebo, iar rezultatele lui au fost raportate în mai multe articole din jurnalele medicale. Administrarea pe termen lung, pentru persoanele în vârstă, a produselor SelenoPrecise și Bio-Quinonă Q10 a dus la niveluri semnificativ mai scăzute de peptide natriuretice cardiace și un număr semnificativ mai mic de spitalizări în grupul de tratament activ în comparație cu grupul placebo.
Designul ambalajelor, semn distinctiv
Produsele Pharma Nord au devenit un brand foarte cunoscut în multe ţări, în special datorită designului caracteristic al ambalajelor: ”semnul de calitate”, “mojarul auriu” şi ”fereastra cu acces” către produsul din interior, cutiile cu bordura aurită şi conceptul Bio (termen care se referă la biodisponibilitate). Consumatorii, distribuitorii şi profesioniştii în sănătate asociază aceste trăsături cu cercetarea riguroasă şi cu un nivel ridicat de biodisponibilitate şi siguranţă. Acestea din urmă sunt calităţile care fac viabile produsele Pharma Nord, într-o piaţă care este, de multe ori, dominată de tendinţe.
Cercetătorul principal al studiului KiSel-10 a investigat în detaliu combinația seleniu-coenzima Q10
În luna martie, profesorul Urban Alehagen, cardiolog la Spitalul Universitar Linköping din Suedia și cercetătorul principal al uriașului studiu KiSel-10 a venit la București pentru a-și prezenta toate studiile efectuate. KiSel-10 a fost primul studiu de acest gen care investighează în detaliu modul în care combinația dintre drojdia organică de seleniu și coenzima Q10 afectează corpul uman la nivel celular.
Prezentarea din conferința de presă susținută, la București, pentru medici, terapeuți, farmaciști, asistenți medicali etc., de către profesorului Alehagen, a abordat longevitatea, iar cel mai interesant lucru aici este că totul s-a bazat pe dovezi științifice. Scopul conferinței a fost ca toți acești specialiști din sănătate să înțeleagă că există o diferență atunci când vorbim despre suplimente. Practic, deviza Pharma Nord este „De ce să folosim doar argumente, când putem demonstra?”.
Aventour la feminin by Textar va putea fi urmărit după hashtagul #Aventour, pe paginile de Facebook Eva și Automarket sau pe conturile Instagram Eva și Automarket. Veți găsi mereu imagini, clipuri și povești din timpul turului. Și, bineînțeles, și pe conturile fetelor implicate în proiect.
3-6 mai
Un proiect:
Eva și Automarket
Prezentat de:
Parteneri:
Follow:
#Aventour