L'Oréal România își propune o accelerare puternică a brandurilor sale de lux
În vederea construirii unei relații mai puternice cu consumatorii, a unei relații de afaceri integrate mai eficiente și a unei abordări de marketing mai relevantă, L'Oréal România integrează toate brandurile de lux în structura sa, oferind portofoliul brandurilor sale exclusiviste: Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel și Cacharel.
Începand din acest an, divizia L'Oréal Luxe va fi prezentă în România prin integrarea sa în structura entității locale. Această nouă structură va facilita relația directă cu consumatorii și părțile interesate și va permite o abordare de marketing mai eficientă, contribuind la accelerarea pieței de lux locală.Brandurile internaționale ale L'Oréal Luxe întruchipează toate fațetele eleganței și rafinamentului în trei segmente principale de activitate: îngrijire a pielii, machiaj și parfumuri. Distribuția lor este selectivă, prin magazine și puncte de vânzare, parfumerii și puncte de vânzare cu amănuntul de tip travel, care acoperă principalele orașe din România.
În toată lumea, L'Oréal este organizată pe patru divizii operaționale, în funcție de canalele de distribuție: divizia de retail (cu L'Oreal Paris, Garnier și Maybelline), divizia dermo-cosmetice (cu Vichy și La Roche-Posay), divizia de produsele profesionale (cu L'Oreal Professionnel, Matrix și Kerastase), precum și divizia de lux (cu Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel și Cacharel).
Prin integrarea acestei ultime divizii mentionate, L'Oréal România asigură aplicarea și pe piața locală a aceluiași model de afaceri de succes pe care grupul îl are în majoritatea țărilor.