L’Oreal Paris România lansează campania „Povestea frumuseţii tale”
L’Oreal Paris România şi McCann Bucureşti lansează campania „Povestea Frumuseţii tale”, o campanie susţinută de marca Accord Parfait, marca de fond de ten numărul unu in lume*[1]. Campania îşi propune să demonstreze diversitatatea frumuseţii româncelor şi adaptabilitatea fondului de ten Accord Parfait la orice tip de frumuseţe, fie ea cu influenţe nord europene, asiatice sau balcanice.
În premieră pentru România, la baza campaniei stau o serie de teste ADN care documentează traseele de migraţie ale strămoşilor fiecărei femei.Pornind de la faptul că româncele sunt renumite pentru fumuseţea lor, campania „Povestea frumuseţii tale” demonstrează că, datorită contextului geografic şi istoric, româncele sunt foarte diferite în ceea ce priveşte moştenirea genetică.
Astfel, vedete şi jurnalişti din România au facut testul ADN şi au descoperit harta frumusteţii lor. Printre aceştia se numară: Dana Rogoz, Roxana Voloşeniuc, Veronica Paşcu, Camelia Şucu, Diana Enciu, Alina Tănasă, Cristina Bazavan, Alice Bursuc, Anda Brînduşa, Bianca Nuţu.
De asemenea, în luna decembrie 2013, 8 consumatoare din România vor avea şansa de a câştiga un test ADN gratuit, în cadrul promoţiei organizate de L’Oreal Paris România. Testele vor putea fi câştigate prin tragere la sorţi în urma achiziţionării oricarui fond de ten Accord Parfait. Detalii pe pagina de Facebook L’Oreal Paris: www.facebook.com/loreal.paris.romania