8
Inedit: Industria accesoriilor pentru iPhone a lansat huse inspirate de faimoasele încălțări Crocs
Ți-ai dorit vreodată o husă pentru iPhone care să arate ca o pereche de Crocs? Știi, pantofii ăia... dar comozi, acoperiți cu găuri, pe care îi poți decora opțional cu ace colorate? Nu? Ei bine, se pare că un designer de la producătorul de huse pentru smartphone-uri Casetify a văzut o pereche de Crocs și s-a gândit în sinea lui: ”Wow, asta ar fi o husă grozavă pentru iPhone!”
Casetify a lansat luna aceasta o nouă serie de huse pentru iPhone care arată exact ca pantofii Crocs, completate cu găurile lor care provoacă tripofobie (fobia de găuri) și seturi de decorațiuni care îți permit să-ți personalizezi husa telefonului cu lucruri precum flori, curcubee, fețe zâmbitoare sau ... O bucată de pâine prăjită. Un melc. Un breloc de motel?
Decorațiunile pentru husele de iPhone, în formă de Cros, costă 22 de dolari
Cutiile acestor huse sunt negre, lavandă, crem și roz. Sunt moi și flexibile, cu finisajele din silicon. Au, de asemenea, bare de protecție pe colțuri și ramă ridicată, pentru a ajuta la protejarea ecranului. Casetify spune că telefonul este protejat, cu aceste huse, pentru a face față unor căderi de până la 122 cm.
Husele sunt disponibile numai pentru iPhone 14 Pro și Pro Max, carcasele au fie 13 până la 14 găuri concepute pentru a ține agrafe cu diverse decorațiuni (jibbitz). Acestea sunt vândute în seturi de cinci ace care se vând cu 22 USD.
Nu, nu știm încă să fie disponibile în România, dar mai așteptăm.
Un set “Barbie”, 82 de dolari
Există, de asemenea, un set „Barbie” în ediție limitată cu fața lui Barbie, marca, jacheta, ochelari în formă de inimă și anul „1959”. Acesta se vinde cu 82 de dolari!
Compania spune că a proiectat multe produse inovatoare în ultimii câțiva ani, cum ar fi husele sale de oglindă și s-a gândit că aceste noi huse cu agrafe vor oferi, pur și simplu, clienților săi „noi moduri de a se exprima cu tehnologia lor de zi cu zi.”
Huse decorate cu… unt și pâine prăjită
„Primele seturi de ace pe care le-am produs au fost dezvoltate având în vedere cele mai bine vândute printuri și ținând cont, de asemenea, de produsele în tendințe printre generația Z și mileniali”, a spus un purtător de cuvânt.
În privința agrafelor “mic dejun”, cu unt și pâine prăjită, reprezentantul producătorilor a afirmat:„Ar putea fi șocant să știu că articolele legate de alimente se vând foarte bine, haha!”
În plus, există setul de bază, cu căsuțe, care este, de asemenea, aparent inspirat de tendința internetului care romantizează viața la țară și trăirea în armonie cu natura - o estetică care a crescut în popularitate datorită subcomunităților TikTok conduse de algoritmii săi personalizați. Acum a sărit de pe ecran pe huse iPhone-ului din buzunar.
Ușor de băgat în buzunar
În plus, în ciuda faptului că aceste huse au agrafe destul de mari, care ies din spatele carcasei, nu este dificil să bagi sau să scoți carcasa decorată din buzunar. De asemenea, carcasele și aplicațiile sunt destul de netede, așa că e ușor să le pui sau să le scoți din buzunar.
Accesoriile pot fi amestecate și asortate în funcție de starea ta de spirit. Producătorul Casetify spune că intenționează să lanseze mai multe seturi de agrafe și huse, în viitor, inclusiv prin viitoarele colaborări cu mărci, precum cea pe care a făcut-o acum câteva luni cu Barbie, care a precipitat linia de carcase Push-In.
Sursa foto: Casetify